Close

Tutvu TUCSONi hübriidversioonidega

Elektrifitseeriv ökonoomsus ja sõidunauding
Broneeri proovisõit

Kõige laiem valik elektrilisi jõuülekandesüsteeme

Olles välja töötatud heitmete vähendamiseks, ilma et see ohustaks sõidurõõmu, pakub TUCSON kompaktsete linnamaasturite segmendis kõige laiemat valikut elektrilisi jõuülekandeid.

48 V kerghübriid

Säästa 48 V kerghübriidsüsteemiga kütust ja vähenda heitgaase. 48 V kerghübriidsüsteem toetab sisepõlemismootorit kiirenduse ajal täiendava pöördemomendiga.

Hübriid

Hübriidmudeli jõuallikateks on uus 1,6-liitrine T-GDI Smartstream-bensiinimootor ja 44,2 kW elektrimootor, mida toidab 1,49 kWh liitiumioon-polümeeraku.

Pistikhübriid

Pistikhübriid on saadaval 1,6-liitrise T-GDI Smartstream-bensiinimootori ja 66,9 kW elektrimootoriga. Suurim võimsus on 265 hj ja suurim pöördemoment 350 Nm

48 V kerghübriid Hübriid Pistikhübriid

Pistikhübriid

Pistikhübriidsüsteem kompromissitu sõidu jaoks

TUCSON Plug-in Hybrid on varustatud jõulise ja ökonoomse jõuülekandesüsteemiga. Süsteem põhineb kolmanda põlvkonna 1,6-liitrisel T-GDi Smartstream-mootoril. Selle kõrval on 66,9 kW elektrimootor, mille suurim pöördemoment on 304 Nm, ning 13,8 kWh liitiumpolümeeraku. Suurim võimsus on 265 hj ja suurim pöördemoment 350 Nm.

 Laadimine

Varustatuna 7,2 kW pardalaaduriga, saab TUCSON Plug-in Hybridit laadida elektrisõidukite kiirlaadimisjaamas või spetsiaalse koduse laadimisseadme abil.

Kaugjuhtimine

TUCSONi pistikhübriidmudeli laadimist saab väga lihtsalt juhtida Bluelinki telefonirakenduse kaudu.

Käiguvahetuslabad roolil

Tahaksid kontrolli haarata? Režiimis Sport saad käike vahetada käiguvahetuslabadega.

Täishübriid

Revolutsiooniline disain. Hübriidi suutlikkus.

TUCSON Hybridi jõuallikateks on uus 1,6-liitrine T-GDI Smartstream-bensiinimootor ja 44,2 kW elektrimootor, mida toidab 1,49 kWh liitiumioon-polümeeraku. See süsteem on jõuülekandesüsteemide loendis võimsaim ning selle kombineeritud väljundvõimsus on 230 hj ja pöördemoment 350 Nm, mis tähendab, et rooli taga sul lõbust puudu ei tule ning väiksema kütusekulu tõttu on ka südametunnistus rahul.

Energiavoog

Täishübriid vahetab sujuvalt oma bensiini- ja elektrimootori vahel. Tugeval kiirendamisel või ülesmäge sõites töötavad elektri- ja bensiinimootor paralleelselt, et maksimeerida kiirendust ja minimeerida kütusekulu. Auto aeglustamisel elektrimootori abil laeb regeneratiivpidurdamissüsteem akut. Akus salvestatud energia toidab seejärel elektrimootorit, et aidata taas kiirendamisel, mäest üles sõitmisel ja aeglaselt sõitmisel.

Kõik pardale

Hyundai Tucson Hybrid sobib hästi ka haagise vedamiseks. Auto külge võib ühendada kuni 750 kg kaaluva piduriteta haagise või kuni 1650 kg raskuse piduritega haagise.

Piisavalt ruumi pagasile

Hübriidmudeli pagasiruumi on suurendatud: kui istmete seljatoed on püsti, on sinu käsutuses 616-liitrine pagasiruum, klappides istmed kokku, kasvab see aga kuni 1795 liitrini.

48 V kerghübriid

Elekter ja sisepõlemismootor käsikäes

TUCSON pakub suurepärase jõudlusega bensiini- ja diiselmootorite valikut. 48 V kerghübriidsüsteem toetab sisepõlemismootorit täiendava pöördemomendiga kiirendamisel ja paigaltvõtul.

Sulle võiks veel huvi pakkuda

Disain
Tutvu lähemalt

Omadused
Tutvu lähemalt

Hinnad
Vaata hindu ja tehnilisi andmeid