
Bluelink®-i KKK – VASTUSED SINU KÜSIMUSTELE
1) Salvestasin autos oma juhiprofiili. Kas ma saan selle Bluelinki rakendusega siduda?
Jah, sa peaksid oma juhiprofiili Bluelinkiga siduma. Seejärel saad rakenduse kaudu näiteks aadressi või huvipunkti teabe autosse saata. Samuti saad rakenduse kaudu oma auto ja mõne teise Bluelinkiga Hyundai auto sätteid muuta.
2) Kas Bluelink® kasutab minu nutitelefoni mobiilset andmesidet?
Ei, autosse on paigaldatud eraldi SIM-kaart.
3) Kas Bluelink®-i saab kasutada privaatrežiimis?
Jah, vastava valiku leiad navigeerimismenüüst. Privaatrežiimis saab kasutada ainult teatud Bluelink®-i funktsioone.
4) Soovin auto ära müüa, kuidas saan oma konto kustutada?
Inaktiveeri autos Bluelink®. See lähtestab süsteemi.
5) Kasutan kahte telefoni, ühte töö jaoks ja teist isiklikuks otstarbeks. Kas ma saan auto kahes nutitelefonis registreerida?
Jah, põhikasutaja saab sõidukit jagada. Ühe sõidukiga saab registreerida kuni 5 seadet.
6) Unustasin oma PIN-koodi. Mida peaksin tegema?
Saad PIN-koodi rakenduse kaudu lähtestada.
7) Kas Bluelink®-i puhul kehtib mingi garantii?
Jah, Bluelink® kuulub auto garantii alla.
8) Kas ma pean kasutama kõiki Bluelink®-i funktsioone?
Ei, rakenduses saab teha individuaalseid seadistusi.
9) Pean sõitma Poola. Kas ma saan seal Bluelink®-i kasutada?
Tänu tasuta rändlusteenusele saab Bluelink®-i kasutada kogu Euroopas*.
* Austria, Bulgaaria, Eesti, Hispaania, Holland, Horvaatia, Iirimaa, Itaalia, Kreeka, Küpros, Leedu, Luksemburg, Läti, Malta, Poola, Portugal, Prantsusmaa, Rootsi, Rumeenia, Saksamaa, Slovakkia, Sloveenia, Soome, Taani, Tšehhi Vabariik, Ungari.
10) Aktiveerisin Bluelink®-i ja auto puuteekraanil kuvati teade, et see kehtib vaid kolm aastat?
Bluelink®-i saab kasutada viis aastat ja selle alguskuupäev on sama mis auto garantii alguskuupäev.
11) Kas ma saan salasõna vahetada?
Jah, saad seda teha nutitelefoni rakenduses. Ava sisselogimisleht ja liigu menüüsse Search password (Otsi salasõna) lehe allosas.
12) Ma ei saa GPS-signaali vastu võtta. Mida ma pean tegema?
Tavaliselt läheb pisut aega pärast mootori käivitamist, et GPS-signaal tuvastada. GPS-satelliitidelt edastatud raadiolainete olemuse tõttu võib aga GPS-signaali vastuvõtmine olla häiritud – näiteks tunnelis, parkimismajas jne, kus raadiolainete levik on raskendatud. Kui satelliidi signaali vastuvõtmine on häiritud ka avatud aladel, palume võtta ühendust Hyundai teenindusega.
13) Ma ei taha kasutada kogu teenusepakkumist, kuna ei soovi kõiki oma andmeid jagada. Kas on võimalik kasutada ainult osa kaugteenustest?
Võid valida oma nutitelefonist teenused, mida soovid kasutada. Liigu konto menüüsse ja vali teenused neid sisse või välja lülitades.
14) Ma ei saa elektriauto eelsoojendust sisse lülitada.
Kliimaseadme kaugjuhtimiseks vali rakenduses: Remote (Kaugjuhtimine) ning leia HVAC ikoon (soojendus, ventilatsioon ja kliimaseadme sätted). Seda funktsiooni saab kasutada vaid siis, kui kõik uksed on lukustatud, kapott ja pakiruum on suletud, käigukang on parkimisasendis „P“ ning aku laetuse tase ei ole alla 10%.
Samuti saad eelsoojenduse sisse lülitada, määrates Bluelinki rakenduses või sõiduki puuteekraanil oma plaanitava ärasõiduaja.
15) Vahetasin oma nutitelefoni ja laadin nüüd rakenduse uuesti alla. Kas ma pean endale looma uue konto ja sisestama oma auto andmed?
Ei, kõik andmed on endiselt rakenduses alles. Pead lihtsalt oma e-posti aadressi ja salasõnaga sisse logima.