Close

Omadused

Võistlusrajavalmidus
Broneeri proovisõit

See mudel on ajutiselt läbi müüdud. Võta lisateabe saamiseks ühendust edasimüüjaga.

Kirg jõudluse järele

i30 N on tõepoolest võidusõidurajale sobiv igapäevaselt kasutatav sportauto. Vedrustus- ja roolimissüsteemid on ümber häälestatud, mille tulemuseks on parem sõiduelamus ja juhitavus. Auto pakub ka kõrge jõudlusega sõiduomadusi ja nutikat tehnoloogiat.

Jõudlus Ohutus Ühenduvus

Jõudlus

2,0 T-GDI mootor

See pakub 280 hj ja märkimisväärset toore võimsuse kasvu, et pakkuda kõrgemat pöördemomenti ja võimsust madalamatel pööretel. See tagab parema reaktsiooni, kiirenduse ja palju rohkem lõbu. Sellel on märga tüüpi kaheksakäiguline topeltsiduriga käigukast (N DCT) koos kõiguvahetuslabadega parema juhitavuse ja kiirema käiguvahetuse jaoks.

N Grin juhtsüsteem

Ühe nupuvajutusega saad valida viie erineva sõidurežiimi vahel. Need muudavad auto iseloomu, reguleerides mootori, vedrustuse, rooli, elektroonilise stabiilsuskontrolli süsteemi (ESC), väljalaske heli, N kurvidiferentsiaali (e-LSD), käigukasti parameetreid.

Kiired käiguvahetused käeulatuses

Võidusõidust inspireeritud käiguvahetuslabad toovad kiire ja vahetu käiguvahetuse teie käeulatusse. Kuna need käiguvahetuslabad on roolile paigaldatud, saad kurvides tõhusamalt käiku vahetada.

Sportlik käiguvahetus

Kui soovid võtta kontrolli ja kasutada käigukangi käikude vahetamiseks, siis meeldib sulle ka meie TCR-võistluskogemusest sündinud sportlik käiguvahetuse loogika: edasilüke käigu allavahetamiseks ja tagasitõmme käigu ülesvahetamiseks.

N Grin Shift N Power Shift N Track Sense Shift

N Grin Shift – suru maksimaalse võimsuse jaoks

Toob kahtlemata muige su näole – vallanda kogu N-jõudlus 20 sekundiks ühe nupuvajutusega. Naudi maksimaalset pöördemomenti ja kiirendust, maksimaalset väljalaske heli ja tõuketunnet käigu ülesvahetamisel.

N Power Shift

Täiustatud sõiduelamused „tõuketundega“ käiku üles vahetades. Lülitub sisse, kui auto kiirendab, kasutades rohkem kui 90 protsenti gaasist, elimineerides nii igasuguse pöördemomendi vähenemise ja kasutades ratastele maksimaalse jõu ülekandmiseks ülesvahetusi.

N Track Sense Shift

Tajub seda, kuidas sõidad, ja aktiveerub, kui teab, et oled võidusõidurajal sõitmas. Seejärel valib see optimaalse jõudluse saavutamiseks õige käigu, et saaksid keskenduda rooli keeramisele – täpselt nagu professionaalne võidusõiduautojuht.

Stardiabi

Naudi maksimaalset veojõudu võimalikult kiireks kohaltvõtuks. Süsteem vähendab rataste läbilibisemist järsul kiirendamisel paigaltstardil, võimaldades alustada sõitu elukutselise võidusõitja kombel.

Pöörete sobitamisfunktsioon

Kiire ja sujuv madalama käigu valimine. Pöörete sobitamisfunktsioon sünkroonib mootori pöörded sisselülitatava käigu jaoks, vähendades kulumist ja suurendades vastupidavust.

Tagumine kere tugevdustala

See omadus suurendab väändejäikust, tagades sõiduomaduste ja tagasiside järjepidevuse, eriti kurvides ja dünaamiliste manöövrite tegemise ajal.

N veojõu- ja stabiilsuskontroll

Nagu hea kaaspiloot, aitab see sind vajadusel, kuid on muidu vaikne, ei häiri kunagi sõidurõõmu ja paneb sind veelgi kiiremini edasi liikuma. Selle saab täiesti välja lülitada, et kogeda täielikku ringrajasõidu tunnet.

N kurvidiferentsiaal

Hyundai poolt kurvide kiireks läbimiseks konstrueeritud diferentsiaal säilitab maksimaalse sõidumõnu, aga ka stabiilsuse pidurdades, kurvi sisenemisel ja sellest väljumisel.

Aktiivne muudetav väljelaskesüsteem

Päästa helid valla! Vali erineva kõlaga mootorihelid – alates suhteliselt vaoshoitud helist Normal-režiimis kuni ralliautode käiguvahetusele järgnevate paugatusteni N-režiimis.

Ohutus

Tipptasemel turvavarustus ja täiustatud juhiabisüsteemid

Meie tipptasemel täiustatud juhiabisüsteemiga Hyundai SmartSense on i30 N sinu suurema meelerahu huvides varustatud kõige kaasaegsemate turva- ja sõiduabisüsteemidega.

Loading
Arrow

Esikokkupõrke vältimise abisüsteem

Skannides kaameraga teed auto ees, pidurdab süsteem automaatselt, kui avastab ees ootamatult pidurdava teise sõiduki või teele astunud jalakäija.

Arrow

Sõiduraja jälgimise abisüsteem

Aktiveerituna hoiab see sõiduki kiirusel 0 kuni 180 km/h maanteel ja tänaval oma sõiduraja keskel.

Arrow

Pimenurga jälgijaga kokkupõrke vältimise abisüsteem

Kahte tagumisel põrkeraual asuvat radarandurit kasutav süsteem hoiatab pimealas oleva liikluse eest. Kui sellises olukorras lülitad sisse suunatule, kõlab rajavahetuse abisüsteemi hoiatus ning sõiduk pidurdab, et vältida kokkupõrget.

Arrow

Tagumise põikisuunalise liikluse kokkupõrke vältimise abisüsteem

Tagurdades välja halva nähtavusega oludes, süsteem mitte ainult ei hoiata juhti küljelt lähenevast sõidukist, vaid ka pidurdab automaatselt.

Ühenduvus

Uuendatud tehnilised ja uuenduslikud omadused

Naudi tipptasemel nutitehnikat 10,25-tollise puutetundliku ekraaniga, mis annab sulle otse suurel ekraanil kätte kõik vajaliku, nagu navigeerimine ja Bluelink®-i ühendatud autoteenused – nii saad oma autot nutitelefoni kaudu juhtida. Lisaks Bluelink®-i rakenduse paljudele funktsioonidele tulevad navigatsioonisüsteemiga viieks aastaks tasuta kaasa LIVE-teenused, mille kaudu pakutakse liiklusteavet.

 Nutitelefoni peegeldamine

Auto ühildub rakendustega Apple CarPlay™ ja Android Auto™, nii et saad oma nutitelefoni ühendada ja lemmikrakendusi suurele puuteekraanile peegeldada.

Sõiduandmete kuvamissüsteem

Jälgi oma sõiduoskust. See salvestab ja kuvab sinu sõiduandmeid, nagu näiteks teavet hobujõu, pöördemomendi ja turboülelaaduri lisavõimsuse kohta. Maksimaalse rallitunde saavutamiseks usalda ringiaja ja kiirenduse taimerit.

Auto olek

Vajad kütust? Heida lihtsalt pilk rakendusse. Naudi igal ajal kaugjuurdepääsu oma auto olekule, näiteks sõidukaugus tühjenemiseni, uksed avatud/suletud või lukustatud/lukustamata ja aknad või pakiruum avatud/suletud.

Rohkem infot Bluelinki kohta >>

Sulle võiks veel huvi pakkuda

Võimsad N-mudelid
Tutvu lähemalt

Tule proovisõidule
Broneeri proovisõit

Hinnad
Vaata hindu ja tehnilisi andmeid