Hyundai i20 paistab oma klassis silma uusimate turvasüsteemide ja säästliku, ent sellegipoolest suurepärase suutlikkusega. See on ühtaegu nii praktiline kui ka põnevaid sõiduelamusi pakkuv auto.
Mudelivaliku eesotsas on kolmesilindriline 1,0 T-GDi bensiinimootor (120 hj) 48-voldise kerghübriidsüsteemiga – loodud selleks, et viia i20 sportlik olemus teele. See aitab vähendada kütusekulu ja CO2-heiteid 3–4% ning on saadaval 7-käigulise DCT-automaatkäigukastiga.
Valida saab ka 1,0 T-GDI bensiinimootori (100 hj), millel on 6-käiguline manuaalkäigukast või 7-käiguline DCT-automaatkäigukast, või 1,2 MPI bensiinimootori (84 hj) 5-käigulise manuaalkäigukastiga.
Stop & Go, generaatori haldamissüsteem ja madala veeretakistusega rehvid täiendavad energiatagastussüsteemi: kui autol on liikudes käik sees, aga seguklapp suletud, toodab mootori pidurdusjõud kineetilist energiat, mis muudetakse elektriks ja salvestatakse akusse. See vähendab nii kütusekulu kui ka heitgaase.
See on eriti kasulik linnaliikluses. See toetab kiiremat ja sujuvamat mootori käivitamist lisa-pöördemomendiga, mille annab 48 V aku.
Kiirendamisel toetab käivitusgeneraator mootorit 4–10 kW jõuga. Kui soovitud kiirus on saavutatud, lülitub süsteem neutraalasendisse ja energia lisamine lõpeb. Tulemuseks on väiksem CO2-heide ja kütusekulu.
Ühtlase kiirusega sõitmisel on süsteem kas tühikäigul või – sõltuvalt aku laetusest – töötab generaatorina, laadides 48 V akut.
Pidurdamisel või lihtsalt gaasipedaali vabastamisel paneb pöörlev väntvõll tööle käivitusgeneraatori, mis omakorda toodab energiat maksimaalse võimsusega 10–12 kW. Generaator muudab kineetilise pidurdusenergia elektrienergiaks ja suunab selle tagasi 48 V akusse.
See funktsioon aktiveerub aeglaselt sõites, umbes kiirusel 30 km/h. Aeglustamisel kiirusele alla 30 km/h ja siduri lahutamisel lülitub mootor täiesti välja.
Koos Bluelink®-i mobiilirakendusega* saad oma i20 kaugelt lukustada ja lukust avada või leida oma auto, kui oled unustanud, kuhu selle täpselt parkisid. Kui keegi peaks püüdma autosse sisse murda, saadab rakendus sulle häireteate. Ja kui tahad teada, kas rehvirõhk või pidurisüsteem on korras, teavitab rakendus sind ka sellest.
* Lisavarustus Comfort- ja Style-mudelitele.
i20 pakub uuenduslikku tehnoloogiat, et muuta su elu lihtsamaks. Sellele valikulisele 10,25-tollisele puuteekraanile on integreeritud 3D-navigeerimine, meedia- ja ühenduvusfunktsioonid.
* Comfort- ja Style-mudelil lisavarustuses.
8-tollisel puuteekraanil on ka juhtmevaba nutitelefoni peegeldus, mis võimaldab oma nutitelefoni Apple CarPlay või Android Auto abil ühendada ja peegeldada.
* Standardvarustuses Comfort- ja Style-mudelitele.
Naudi oma mobiiltelefoni juhtmevaba ühendust – sealhulgas nutiseadme juhtmevaba laadimist kõigile puuteekraanidele ja juhtmevaba peegeldamist 8-tollisele puuteekraanile.
* Standardvarustuses Comfort- ja Style-mudelitele.
Naudi i20 tipptasemel Bose® helisüsteemiga suurepärast helielamust. Selle kaheksa kõlarit, sh bassikõlar, on disainitud ühilduma auto sportliku stiiliga, pakkudes sulle helielamust, mis on sama dünaamiline kui i20-ga sõitmine.
* Saadaval ainult koos navigatsioonipaketiga Style-mudelile.
Tipptasemel uudsete Hyundai SmartSense’i juhiabisüsteemidega pakub i20 oma klassi kõige laiaulatuslikumaid aktiivse turvalisuse tehnoloogia pakette, et tagada sulle parem turvalisus ja rahulikum meel. Paljud saadaolevad funktsioonid ei ole harilikult saadaval selle klassi autodes.
See süsteem annab sulle lisakindluse, kui tagurdad i20-ga kitsastesse parkimiskohtadesse. Kui süsteem tuvastab kokkupõrkeohu, lülitab see automaatselt pidurid sisse.
* Saadaval navigatsioonipaketiga Style-mudelile.
Kui süsteem tuvastab väsimuse või tähelepanu hajumise, kõlab sinu tähelepanu tõmbav häire ning ilmub sõnum, mis soovitab pausi teha.
Sõltumata sõidukis olevatest juhiabisüsteemidest vastutab juht alati liikluse jälgimise ja sõiduki käsitsemise eest. Erinevad olud nagu teetingimused, teekattemärgistus või ilmastikutingimused võivad juhiabisüsteemide toimimist piirata.