Oma tipptasemel nutitehnoloogia muljetavaldava valikuga kehtestab BAYON omas segmendis uusi standardeid.
Naudi sõitu autoga, mis on täis uusimaid sidelahendusi, klassi parimaid turvafunktsioone ja intelligentseid juhiabisüsteeme – ning on saadaval ka 48 V kerghübriidtehnoloogiaga.
Naudi tipptasemel nutitehnoloogiat koos kahe visuaalselt kombineeritud 10,25-tollise ekraani ja nende jagatud kuva funktsiooniga. Ning Hyundai Bluelinki ühendatud sõidukiteenustega saad juhtida oma auto funktsioone nutitelefoni kaudu.
Ekraani suurus sõltub valitud varustustasemest. Saad ühendada oma nutitelefoni autoga ja kasutada kõiki Apple CarPlay või Android Auto pakutavaid võimalusi.
10,25-tolline digitaalne näidikuplokk täiustab juhikoha kõrgtehnoloogilist välimust ning annab sulle säravselge ülevaate kogu olulisest sõidukiteabest.
Juhi oma autot nutitelefoni kaudu. Bluelink®-i ühendatud autoteenused toovad sujuva ühenduvuse otse sinu autosse, pakkudes hulgaliselt funktsioone, mis muudavad sõitmise mugavamaks ja nauditavamaks.
BAYONil on sama turvaline ja tugev DNA nagu ülejäänud Hyundai linnamaasturite perekonnal – ning sellel on ka vastavad ohutusfunktsioonid. Veel üks viis, kuidas see oma segmendis silma paistab. Ning paljud neist omadustest sisalduvad juba standardvarustuses.
Skannides radari ja kaameraga eesolevat teed, hoiatab süsteem sind ning pidurdab seejärel automaatselt, kui tuvastab ees ootamatult pidurdava teise sõiduki või teele jääva jalakäija või jalgratturi.
See funktsioon kasutab auto navigatsioonisüsteemi ja esiradari andmeid, et reguleerida kiirust kiirteel või maanteel sõites autonoomselt. Süsteem näeb ette saabuvaid kurve ja sirgeid teelõike ning reguleerib kiirust ohutuma sõitmise nimel, aeglustades enne kurvi ning kiirendades selle järel tagasi sinu seatud algsele kiirusele.
Sõltumata sõidukis olevatest juhiabisüsteemidest vastutab juht alati liikluse jälgimise ja sõiduki käsitsemise eest. Erinevad olud nagu teetingimused, teekattemärgistus või ilmastikutingimused võivad juhiabisüsteemide toimimist piirata.
BAYONi kompaktsed välismõõtmed, peresõbralik interjöör ja suurepärane nähtavus teevad auto juhtimise ja autos viibimise lihtsaks ja mugavaks.
Saadaolev Bose Premiumi helisüsteem sisaldab kaheksat kvaliteetset kõlarit, sealhulgas bassikõlarit, ning pakub puhast, kaasahaaravat ja võimast muusikaesitust.
Nutiseadme juhtmevaba laadimise alus asub keskkonsoolis. Qi-toega nutitelefoni saab lihtsasti ja kiiresti laadida, ilma et peaks selleks juhet kasutama.
Kõrgemat istumisasendit naudid sa kindlasti – seal käib mugavus stiiliga käsikäes ning kvaliteetsest tekstiilist istmetele istumine ja neilt lahkumine on mõnus ja lihtne.
BAYON pakub suurepärast kütusesäästu ning konkurentsivõimeliselt madalat CO2-heidet tänu oma uuendatud T-GDi-mootoritele – vähendatud suurusega ja otsesissepritsega turbomootorid tagavad optimaalse säästlikkuse ja sõidunaudingu.
Vali kahe mootori nelja variandi seast, mis pakuvad oma klassi parimate hulka kuuluvat madalat CO2-heidet – sest keskkonna eest hoolitsemine on meile sama tähtis kui sulle.
Säästa kütust ja vähenda heitmeid. BAYON on saadaval 48 V kerghübriidtehnoloogiaga, et toetada sisepõlemismootorit kiirendamisel täiendava jõumomendiga.
Vali mitme sujuva käiguvahetusega käigukasti seast: 5- või 6-käiguline manuaalkäigukast, või 7-käiguline topeltsiduriga käigukast (7DCT).
BAYONi 48 V kerghübriidsüsteem toetab sisepõlemismootorit kiirendamisel täiendava jõumomendiga, et säästa kütust ja vähendada heitmeid. Hyundai kerghübriidtehnoloogial on kompaktne 0,46 kWh 48-voldine liitiumioonaku ning uus kerghübriid-startergeneraator (kuni 10 kWh elektrilist võimsust).
See on eriti kasulik linnaliikluses. See toetab kiiremat ja sujuvamat mootori käivitamist lisa-pöördemomendiga, mille annab 48 V aku.
Kiirendamisel toetab startergeneraator mootorit 4–10 kW jõuga. Kui soovitud kiirus on saavutatud, lülitub süsteem neutraalasendisse ja energia lisamine lõpeb. Tulemuseks on väiksem CO2-heide ja kütusekulu.
Ühtlase kiirusega sõitmisel on süsteem kas jõudeasendis või – sõltuvalt aku laetusest – töötab generaatorina, laadides 48 V akut.
Pidurdamisel või lihtsalt gaasipedaali vabastamisel paneb pöörlev väntvõll tööle startergeneraatori, mis omakorda toodab energiat 10–12 kW maksimaalse võimsusega. Generaator muudab kineetilise pidurdusenergia elektrienergiaks ja suunab selle tagasi 48 V akusse.
See funktsioon aktiveerub aeglaselt sõites, umbes kiirusel 30 km/h. Aeglustamisel kiirusele alla 30 km/h ja siduri lahutamisel lülitub mootor täiesti välja.