Close

Uus Hyundai Tucson tähistab ülemaailmset debüüti New Yorgi rahvusvahelisel autonäitusel

Hyundai Motor tähistab müügihit Tucsoni mudeliuuenduse ülemaailmset debüüti 2018. aasta New Yorgi rahvusvahelisel autonäitusel. Uus Hyundai Tucson on alates selle turuletulekust 2015. aastal olnud Hyundai enimmüüdud auto Euroopas. Euroopas disainitud Hyundai kompaktne linnamaastur tuleb turule värskendatud, pilkupüüdva disaini, muudetud jõuülekandeliinide ning edasijõudnud tehnoloogia ja mugavusfunktsioonidega, mis vastavad tänapäeva klientide ootustele.

„Uus Tucson toob värske välimuse, luues uusimate Hyundai mudelitega ühtlse ilme. Samuti tuleb see mitmete sõidu- ja mugavuskogemuse täiustusega,“ ütles Hyundai Motor Europe’i turunduse ja tootearenduse asepresident Andreas-Christoph Hofmann. „Selle olulise uuendusega loodame, et uus Tucson on edaspidigi niisama huvipakkuv meie klientidele, tänu kellele on Tucson püsinud enimmüüdud mudelite edetabeli tipus.“

Euroopa klientide poolt armastatud ja usaldatud

Euroopas disainitud ja toodetud Tucson vastab klientide ootuste täitmiseks kõrgeimatele kvaliteedistandarditele ja jätkab oma edulugu kogu piirkonnas. Kaskaad-esivõrestik ja eesmiste LED-täistuledega rafineeritud uus valguskujundus, aga ka tõstetud eesmine kaitseraud ning uus veljekujundus loovad pilkupüüdva välisdisaini. Uus Tucson on erakordselt ruumikas, ergonoomilise sisedisaini ja laia valiku täiustatud jõuülekandeliinidega, mis tagavad Tucsoni veelgi parema sõidudünaamika.

Täiustatud jõuülekanded parema jõudluse saavutamiseks

Uus Tucson on varustatud kahe diisel- ja kahe bensiinimootoriga. Mootoreid on täiustatud ka CO2-heitkoguste vähendamise eesmärgil. Võimsam jõuülekanne mootorite valikus on 2,0-diiselmootor väljundvõimsusega 137 kW / 186. See suure jõudlusega mootor on varustatud nelikveoga ja valikus on kuuekäigulise manuaalkäigukastiga (6MT) või äsja välja töötatud kaheksakäigulise automaatkäigukastiga (8AT) mudel. Alternatiivina saavad kliendid valida kahe väljundvõimsusega 1,6-diiselmootori vahel: standardversioon on võimsusega 85 kW /115  ja suurema võimsusega versioon on 98 kW /133. Mõlemad mootorid on saadaval kuuekäigulise manuaalkäigukasti ja esirattaveoga. Suurema võimsusega versiooni puhul pakub Hyundai seitsmekäigulist kaksiksiduriga jõuülekannet (7DCT) ja esi- või neljarattaveo valikut. Automaatkäigukastiga  võrrelduna on 7DCT madalama kütusekulu ning CO2-heitkogusega, säilitades samal ajal tipptasemel käiguvahetuse.

Uus Tucson on klientide vajaduste rahuldamiseks saadaval ka kahe bensiinimootoriga. 1,6-liitrine GDI kuuekäigulise manuaalkäigukasti ja esirattaveoga annab võimsuse 97 kW / 132 PS. 1,6-liitrine T-GDI annab võimsuse 130 kW / 177 PS ja tagab seega suurepärase võimsuse ja jõudluse. Seda saab ühendada 6MT või 7DCT-ga, mis on mõlemad saadaval nii esi- kui ka neljarattaveoga. Uue Tucsoni mootori ehitus vastab uutele Euro 6c heitenormidele, mille tulemusena paraneb kütusesäästlikkus, vähendades veojõu hõõrdekadusid.

Mugav sõit kõigi jaoks

Uue Tucsoni meelelahutusfunktsioonid ühilduvad kaasaegsete kommunikatsioonivahenditega. Valikus on tippklassi mugavusfunktsioonid, sealhulgas Krelli kõrgkvaliteetne helisüsteem, juhtmevaba mobiiltelefoni laadija ja seitsmetolline puutetundlik ekraan, mis toetab Apple CarPlay’d, Android Autot ja Bluetooth-ühendust. Tõhusaks ja mugavaks sõiduks punktist A punkti B saab auto varustada kaheksatollise navigatsioonisüsteemiga, mis pakub 3D-kaarte ja seitsmeaastast tasuta LIVE Service teenust. Standardne USB-port tagab uue Tucsoniga kliendi mobiilseadmetele täiendava ühenduse. Teine standardfunktsioon on täiendav USB-port auto tagaosas, mis annab lisavõimaluse seadmete autos laadimiseks.

Uusimad aktiivse ohutuse tehnoloogiad

Uue Tucsoniga kaasasolevad Hyundai SmartSense aktiivsed ohutuse ja sõiduabi funktsioonid vastavad Euroopa kõrgeimatele ohutusstandarditele: Esikokkupõrke hoiatussüsteem (FCA), reavahetuse abisüsteem (LKA), juhi väsimuse hoiatussüsteem (DAW) ja piirkiiruse teavitusfunktsioon (ISLW). Lisaks sellele sisaldab turvapakett Hyundai täisvaate monitori (SVM), mis kasutab kaameraid, et anda targurdamise ajal 360-kraadine nähtavus. Lisaks sellele tagavad bi-LED-esituled, kaugtulede automaatlülituse süsteem (HBA) ja vihmaanduriga klaasipuhastid hea nähtavuse igal ajal. Eesmiste radarandurite abil tagab Tucsoni Isekohanduv püsikiiruse hoidja (ASCC) püsiva kiiruse ja kauguse eesolevast sõidukist, tagades automaatse kiirendamise ning pidurdamisega tõhusa ja ohutu sõidu.

tucson_taga_2018