Close

Lisa oma maja ette särtsu: Hyundai tutvustab uut i30 N Line’i

Hyundai Motor tutvustab Euroopas esimest N Line’i varustusega mudelit. Uued disainielemendid ja insenerilahendused muudavad i30 veelgi dünaamilisemaks. Uut i30 N Line’i tutvustab videos mootorispordilegend Gabriele Tarquini.


Pärast seda, kui turule toodi i30 N, esimene seeriatootmises suure jõudlusega „N“-tähist kandev mudel, laiendab Hyundai Motor oma Euroopa mudeliportfelli uue N Line’i versiooniga. i30 N Line on Hyundai esimene uue varustusepaketiga mudel, mille juurest leiab i30 N-i tuntud välis- ja sisedisainielemendid, millega täiendatakse i30 visuaalset ilmet. Ka mehaaniline külg, sealhulgas vedrustus, pidurid ja mootori reaktsioonivõime, on võrreldes tavalise i30 viieukselisega särtsu juurde saanud.

i30 N Line’i mudelil kasutatud uued disainielemendid ühtivad paljuski nendega, mida kasutati edukalt i30 N-i juures. Värskema näo on saanud eesmine ja tagumine põrkeraud, mida täiendab eksklusiivses hõbedases toonis N Line’i dekoratiivjoon. Esimest korda on i30 viieukselise mudeli jaoks saadaval dünaamilisema välimusega 18-tollised valuveljed. Ka uus kaheharuline summutitoru on üks disainielementidest, mis i30 N Line’i tema sõsaratest eristab. Esitiivalt leiab uue N Line’i mudeli embleemi.

Sõiduki salongi on võimalik valida paremat külgtoestust pakkuvad N-embleemidega seemisnahast sportistmed. Sportlik perforeeritud nahast rool, metallpedaalid ja N-käigukanginupp tagavad juhile veelgi kaasavama sõiduelamuse. i30 N Line on seest sama ruumikas ja praktiline nagu tavaline i30 viieukseline mudel, mahutades mugavalt kõik reisijad.

Sõiduelamusele lisavad sportlikku dünaamikat i30 N Line’i jaoks loodud täppisseadistustega vedrustus ja mootorireaktsioon. Sõidukil on peenhäälestatud sõiduomaduste väärilised PS4 Michelin Performance’i rehvid. Sõidudünaamikat lisavad, võrreldes standardsete i30 viieukselise 15-tolliste piduriketastega, uued 16-tollised esipidurid. i30 N Line’i värsketele omanikele pakutavate mootorite valikus on 1,4-liitrine T-GDI 130 kW bensiinimootor ja 1,6-liitrine CRDi 100 kW diiselmootor.

Andreas-Christoph Hofmann, Hyundai Motor Europe’i turunduse ja toodete asepresident, räägib:

Meie i30 N on osutunud alates selle turule saabumisest üliedukaks, näidates meie võimekust suurele jõudlusele orienteeritud inseneritöö vallas ja lisades pakutava sõiduelamusega meie brändile emotsionaalsust. Nüüd viime selle tunde oma uue i30 N Line’iga laiema publikuni. Usume, et ühtne disainipakett koos inseneritöö arendustega võidab Hyundai brändile Euroopas aina rohkem kliente.“

Tuline nagu tšillikaste

Uue N Line’i varustusega mudeli saabumise tähistamiseks on Hyundai koostanud uue videolõigu, mis tutvustab sõiduki disaini- ja insenerilahendusi. Videos annab mootorispordilegendi Gabriele Tarquini, kes on Hyundai Motorsporti katsesõitja ja üliedukas touring-auto juht, esimese humoorika ülevaate i30 N Line’i mudelist: https://youtu.be/pqe6ebvhKPE.

Tarquini juhib videos kergusega i30 N Line’i ümber konstruktsiooni, millega on ühendatud tulise tšillikastme pudel. Ülima täpsusega manööverdab Tarquini oma i30 N Line’i täpselt õigele kohale, et oma burgeri vahele vajalikud tšillikastmepiisad püüda, lisades oma einele vürtsi samal viisil, nagu N Line lisab särtsu tavalisele i30 mudelile.

i30 N Line on Eestis saadaval juba käesoleval aastal.