Close

Hyundai pälvis Red Dot’i “Aasta bränd 2018” auhinna

Hyundaid tunnustati uuenduslike disainilahenduste, -kvaliteedi ja kaubamärgi juhtimise eest.

Red Dot auhind on kõrgelt hinnatud rahvusvaheline disainikonkurss maailmas ning “Red Dot: Aasta bränd” antakse brändile, mis on eriti kõrgel tasemel silma paistnud uuendusliku ja loomingulise disainiga. Sel aastal paistis Hyundai silma oma uuenduslike disainilahenduste, -kvaliteedi ja tootemargi juhtimisalaste teadmistega.

“Oleme tänulikud, sellise tunnustuse üle, sest auhind kinnitab, et liigume õiges suunas ja see on meie brändi muljetavaldav verstapost.” ütles Wonhong Cho, Hyundai Motor Company tegevdirektor. “Saadud tunnustus julgustab meid astuma sammu edasi veel loovamate ja innovaatilisemate projektide suunas, et Hyundai leiaks tee kõigi südamesse”.

Auhinnatseremoonia toimub 26. oktoobril Berliinis, Saksamaal.

“Üleküllastunud turul silmapaistmiseks ja klientidele meelde jäämiseks tuleb olla loov ning autode tehniline edasiarendus peab samuti ajaga sammu pidama. Ettevõtte uuenduslikud disainilahendused on nii loovad kui ka kvaliteetsed, pakkudes klientidele ainulaadset 360-kraadilist kaubamärgi kogemust.” ütles professor Peter Zec, Red Dot auhinna asutaja ja tegevjuht.

Hyundai Motor tegi Red Dot Awards’i kõigi aegade rekordi, võites neli “Red Dot’” ja kolm “Red Dot: Parimatest Parim” auhinda. Hyundai võitis auhinnad Solati liikuva hotelli, Hyundai Paviljoni, Genesis Gangnami, Genesis helidisain, Pioneeri filmide ja turvalisuse hologrammi eest oma kategooriates, sealhulgas jaemüügi ja heli disain, kommunikatsioon ruumis, film ja animatsioon, kasutajakogemuse ja –liidese disain.