Uus erimudel Hyundai i30 Fresh

 

Välimus

i30_ext_main

STIILSELT EDASI

Täpsusega vormitud pinnad, tagaosas laieneva joonega küljesiluett ja väljendusrikkad disainielemendid panevad paika sõiduki puhtailmelise ja väljapeetud olemuse.

i30_front2

Võimas jõu ja liikuvuse kehastus

Hyundai uue alt kitseneva esivõre vorm ja detailid on inspireeritud sulava terase voolavusest. Alumise kaitseraua kolmedimensiooniline disain rõhutab uue i30 sportlikult laia hoiakut.

i30_side

Iseloomuga küljejoon

Uue i30 lihtsailmelisele külgvaatele lisab omapära katkematu küljejoon, mis jookseb esituledest kuni kombineeritud tagatuledeni.

i30_back

Must kõrgläikega tagaspoiler

Katus lõppeb stiilse läikivmusta aerodünaamilise katusespoileriga, mille keskel on ka ülemine pidurituli.

Uudsed LED-tuled

Uued elegantse välimusega esituled kasutavad kaug- ja lähitulede jaoks LED-prožektoreid. LED-lambid on tavalistest lampidest eredamad ja ka ökonoomsemad.

Esivõre

Siin on Hyundai kõige uuema disainiga kuusnurkne iluvõre. Selle vorm ja detailid on inspireeritud voolavast sulaterasest.

Panoraamkatus

Laialt avanev tõste- ja liugfunktsiooniga klaasist panoraamkatus lisab salongi avarust ja õhku. Saadaval mudelile Style koos varustusepaketiga Luxury Pack.

Kombineeritud tagatuled

Kombineeritud tagatulede horisontaalne paigutus rõhutab sõiduki jõulisust, laiust ja stabiilsust. Saadaval on ka LED-tuled, mis on ökonoomsed ja näevad ka tõeliselt stiilsed välja.

Tagahelkurid ja udutuled

Kõrgendatud paigutusega tagahelkurid ja udutuled toovad esile ka sõiduki laiuse ja stabiilsuse.

Viie topeltkodaraga disain-ilukilbid

Uue i30 valikus on 15-tollised ilukilbid (Classic), 16-tollised halli metallikvärvi valuveljed (Comfort) ja 17-tollised halli metallikvärvi valuveljed (Style).

Siseruum

i30_int_main

MUGAVALT EDASI

Armatuurlaua ja salongi meeldivalt rahulik disain toob meeltesse elegantsi, kvaliteedi ja ruumikuse. Kuid see on midagi enamat kui lihtsalt tunne – uus i30 on omas klassis kõige ruumikam. i30 kandekonstruktsioon on ultratugevast terasest. Tugev ja kerge kere vähendab i30 salongi jõudvat müra ja vibratsiooni.

i30_int_black i30_slategrey

Need salongi värvilahendused on loodud spetsiaalselt uue i30 jaoks.

 

daa2

Juhi tähelepanuhoiatuse süsteem (DAA)

Jälgides ja analüüsides roolinurga muutuseid, roolipöördeid, asendit sõidurajal ja roolis oldud aega, suudab juhi tähelepanuhoiatuse süsteem ära tunda märke juhi väsimisest ja annab sellest märku heliliste ja visuaalsete signaalidega. Süsteemi tundlikkus on reguleeritav.

 

Libistatav eesmine käetugi

Mugavalt kahe istme vahel paikneb käetugi, mida saab ette- või tahapoole liigutada. Kui hingedel käetugi üles tõsta, leiab selle alt praktilise hoiulaeka.

7-käiguline DCT-automaatkäigukast

Dünaamikat täiendab spetsiaalselt väljatöötatud käigukast 7-DCT koos optimeeritud kütusesäästuvõimekusega. Käiguvahetus on ülikiire, ladus ja nauditav. Valida on kahe sõidurežiimi vahel: Normal ja Sport.

Eraldiseisev 8-tolline puuteekraan

Navigatsiooniplatvormiga tuleb kaasa seitsmeaastane tasuta Live-teenuste tellimus. See näitab teavet armatuurlaual paiknevale täisvärvilisele 8-tollisele puuteekraanile, mis on ideaalse paigutusega nii juhi kui ka reisijate jaoks.

Täisautomaatne kliimaseade

Kahe tsooniga täisautomaatse kliimaseadmega saavad nii juht kui ka kõrvalistuja endale sobiva temperatuuri määrata. Vali lihtsalt soovitud temperatuur ja jäta kõik muu süsteemi hooleks.

Veelgi parem ühenduvus

Kaheksatollise puuteekraani ja kõigi ühendusteenustega pakub i30 sulle sõidu ajal oma iPhone’i või Androidi nutitelefoni kasutamiseks kõige turvalisemat viisi. Olemas on isegi sisseehitatud juhtmevaba laadimisalus, kus oma seadmeid vajaduse korral mugavalt laadida saab.

MUGAVUS

i30_comfort_main

KERGELT EDASI

Pidades sammu siseruumi rahuliku elegantsiga, pakub uus i30 tipptasemel juhiabisüsteeme, mis muudavad kõik Sinu sõidud stressivabaks. Sõidukis on kaheksatolline puuteekraan, mis suudab peale tee juhatamise veel palju enamat. Live-teenused, mis on osa navigatsiooniseadmest, hoiavad Sind kursis ka liiklusinfo, kiiruskaamerate paiknemise, ilma ja huvipunktide teabega.

 i30_5d_parking

Eesmised ja tagumised parkimisandurid

Eriti just halva nähtavuse korral võib kitsastes kohtades parkimine raske olla. Esi- ja tagakaitserauda paigaldatud parkimisandurid leiavad üles kõik takistused, mida Sina näha ei pruugi, ja ütlevad, millal peatuda, et takistust vältida.

Elektrooniline seisupidur (EPB)

Elektroonilise seisupiduri lüliti võtab palju vähem ruumi kui tavaline käsipidur. Sellega on lihtsam ka seisupiduri rakendamine ja vabastamine, kuna see kõik toimub vaid ühe nupuvajutusega.

Piirkiiruse teavitusfunktsioon (SLIF)

Piirkiiruse teavitussüsteem leiab esikaamera ja navigatsioonisüsteemi teabe järgi üles teel olevad piirkiirust näitavad märgid ning kuvab reaalajas lubatud kiirust. Teavet näidatakse nii navigatsioonisüsteemi ekraanil kui ka näidikuplokil.

TEHNIKA

i30_performance_main

MEELDIVALT EDASI

Uus ajamivalik, tagasilla hulkhoobvedrustus ja omas klassis parim kerejäikus teevad uue i30 juhtimisest tõeliselt meeldiva kogemuse.

1_4tgdi_i30

1,4 T-GDi

Bensiinimootor

See dünaamiline ja hea reaktsiooniga ajam, uus 1,4 T-GDi, paneb välja 103 kW ja saavutab pöördemomendiks 1500 p/min juures 242 Nm. See on saadaval 6-käigulise käsikäigukasti või 7-käigulise DCT-automaatkäigukastiga.
Max võimsus 103 kW (140 hj)
Max pöördemoment 242 Nm

1_0_tgdi_i30

1,0 T-GDi

Bensiinimootor

1,0 T-GDi on väiksem turboülelaaduriga bensiinimootor, mille võimsus on 88 kW ja pöördemoment 1500–4000 p/min juures 171,1 Nm.
Max võimsus 88 kW (120 hj)
Max pöördemoment 171,1 Nm

1_4_mpi_i30

1,4 MPi

Bensiinimootor

See vabalthingav 74 kW bensiinimootor saavutab 3500 p/min juures pöördemomendiks 134 Nm. Mootorit täiendab kuuekäiguline käsikäigukast.
Max võimsus 73,3 kW (100 hj)
Max võimsus 134 Nm

1_6_crdi_i30

1,6 CRDi

Diiselmootor

See turboülelaaduriga diiselmootor saavutab muljetavaldava pöördemomendi ja on saadaval kolmes versioonis. Kesktaseme mootori võimsus on 74 kW ning kõige ökonoomsema eelistusega juhile on saadaval 70 kW versioon. Nendel mootoritel on kuuekäiguline käsikäigukast. Kõige võimsam mudel annab välja 100 kW ja on saadaval ainult 7-käigulise DCT-automaatkäigukastiga.
Max võimsus 100 kW (136 hj)
Max pöördemoment 280 Nm (manuaal) 300 Nm (DCT)

Viieaastane läbisõidupiiranguta garantii

Hyundai annab i30-le viieaastase läbisõidupiiranguta garantii, millega kaasneb ka ööpäevaringne autoabi ja regulaarhoolduste vaheline tasuta tehniline kontroll.

Ohutus

i30_safety_main

ENESEKINDLALT EDASI

Uus i30 kaitseb kõiki sõidukisviibijaid oma põhivarustuses olevate ohutussüsteemidega.

aeb

Autonoomne hädapidurdussüsteem (AEB)

Selle edumeelse juhiabisüsteemi töö põhineb radarisignaalidel ja ette suunatud kaameral, mille abil analüüsitakse pidevalt erinevaid liikumismustreid. Tuvastades kokkupõrkeohu jalakäija või teise sõidukiga, rakendab süsteem pidurid automaatselt tööle.

 

ascc

 Intelligentne isekohanduv kiirushoidik (ASCC)

Lisab ohutust ja vähendab stressi, hoides ees liikuva sõidukiga eelnevalt kindlaks määratud pikivahet. Selleks vähendab süsteem automaatselt sõidukiirust või kiirendab uuesti valitud püsikiiruseni – täpselt nii nagu liiklussituatsioon nõuab. Isekohanduv kiirushoidik hoiab soovitud pikivahet ka liikluses, kus on vaja pidevalt peatuda ja uuesti liikumist alustada: kui auto on peatunud, taaskäivitab süsteem mootori, kui on eespool uuesti liikumise tuvastanud ning juht puudutab kergelt gaasipedaali.

 

Sõidurajal püsimise abisüsteem (LKAS)

Süsteem hoiatab juhti, kui sõiduk väljub suunatuld näitamata oma sõidurajalt. Süsteem märkab ning sekkub, hoiatades juhti helisignaaliga või korrigeerides rooli asendit.

Pimenurga jälgimissüsteem (BSD)

See süsteem annab juhile märku auto nn pimedas nurgas asuvatest sõidukitest, muutes reavahetused palju lihtsamaks. Kui aga parkimiskohalt välja tagurdades läheneb küljelt mõni sõiduk, hoiatab juhti tagumise põikisuunalise liikluse hoiatussüsteem, aidates võimalikke liiklusõnnetusi ennetada.

Esikokkupõrke hoiatussüsteem (FCWS)

Autole paigaldatud mitmeotstarbeline kaamera jälgib pikivahet Sinu auto ja ees liikuva sõiduki vahel. Kui süsteem tuvastab kokkupõrkeohu, hoiatab see Sind helisignaali ja näidikuplokki ilmuva hoiatusnäiduga.