Hyundai paistab Euro NCAPi testis silma kolme uue mudeliga: täiselektriline IONIQ 5 ja TUCSON said hindamisel maksimaalsed 5-tärni ning Hyundai BAYON 4 tärni.

Euro NCAPi ohutustesti läbivaid sõidukeid hinnatakse neljas kategoorias: „täiskasvanud sõitja“, „lapssõitja“, „ohustatud liikleja“ ja „ohutusabi“. Viie tärniga hinnatud Hyundai TUCSON esines eriti hästi nii täiskasvanud sõitjate kui ka lapssõitjate kategooriates. Ka IONIQ 5 paistis silma nendes kategooriates ja „ohutusabi“ osas. BAYON saavutas oma hinnangus eriti häid tulemusi kategoorias „lapssõitjad“.

 

TUCSONi katsetulemused

IONIQ 5 katsetulemused

BAYONi katsetulemused

 

„Asjaolu, et TUCSON ja IONIQ 5 on mõlemad saanud Euro NCAPi testis maksimaalse viie tärni hinnangu oma ohutusele, on tõendiks, et Hyundai ei ole juhtpositsioonil mitte ainult tuleviku liikuvuse valdkonnas, vaid et meie mudelid on ka Euroopa kõige ohutumate autode hulgas.

Need Euro NCAPi hinnangud näitavad, et Hyundai on pühendunud sellele, et tagada meie klientidele ja teistele liiklejatele kõrgetasemeline ohutus ning pakkuda tehnoloogiaga seotud liikumislahendusi.“

Andreas-Christoph Hofmann, Hyundai Motor Europe’i turunduse ja toodete asepresident.

 

 

Smart Sense: Hyundai turvavarustuse pakett

Hyundai mudelid on varustatud Hyundai Smart Sense’i aktiivsete ohutus- ja sõiduabifunktsioonidega. Lisaks seitsme turvapadja süsteemile, mida on täiustatud selleks, et suurendada veelgi esiistmel istujate turvalisust.

TUCSONi täiustatud turvapakett sisaldab nüüd turvavarustust, mis aitab kiirteel reguleerida kiirust, hoida vahemaad eesoleva autoga ja püsida oma sõidurajal. Suunatule kasutamisel näeb juht näidikutel tagantvaadet. TUCSONil on ka Junction Turning funktsioon, mis laiendab kaitse ulatust, aidates vältida kokkupõrkeid ristmikel vasakpöördeid tehes.

IONIQ 5 on esimene Highway Driving Assist 2 funktsionaalsusega Hyundai mudel. See muudab kiirteel sõitmise mugavamaks, kombineerides navigatsioonipõhise nutika püsikiirushoidja, sõiduraja jälgimise abisüsteemi ja kasutades 2. taseme autonoomse sõitmise võimekusi. See funktsioon kasutab esikaamerat, radarandureid ja navigatsiooniandmeid, et kontrollida kiirust, suunda ja jälgimiskaugust ning aidata juhil sõidurada vahetada.

Sarnaselt teiste Hyundai maasturite perekonna liikmetega on ka BAYONi puhul prioriteediks ohutus, sest standardvarustusse kuulub ulatuslik loetelu Smart Sense’i funktsioone. Lisaks ohutumale kiirteel sõitmisele võib tähelepanuhoiatuse süsteem hoiatada juhti, kui sõitmise ajal tuvastatakse unisus või hajameelsus. Eesoleva sõiduki liikumahakkamise märguanne hoiatab juhti, kui ta ei reageeri piisavalt kiiresti ees liikuvale sõidukile.

Hyundai on tootnud mudeleid, mis on regulaarselt saanud Euro NCAPi hindamisel parima ohutushinnangu. Viimati lisandusid sellesse nimekirja TUCSON ja IONIQ 5. Varasemad Hyundai mudelid, mis on saanud maksimaalse viie tärni hinnangu, on i30, KONA, SANTA FE, IONIQ ja NEXO.

 

 

Euro NCAPi kohta

Euro NCAP korraldab uute sõidukite kokkupõrke- ja ohutusteste ning annab autojuhtidele realistliku ja sõltumatu hinnangu populaarsemate Euroopas müüdavate autode ohutustasemete kohta. Euro NCAP loodi 1997. aastal ja seda toetavad mitmed Euroopa valitsused, auto-, tarbija- ja kindlustusorganisatsioonid, nii on Euro NCAP kiiresti muutunud katalüsaatoriks, mis soodustab uute autode disaini olulist parandamist.

www.euroncap.com