Kui 12-voldise aku laetustase on langenud, ei pruugi autouksed distantsilt enam avaneda. Mehaanilise võtmega avamise juhised leiad mudelipõhisest kasutusjuhendist.

 

Autode akud pannakse kõva pakasega proovile, eriti siis, kui pidevalt läbitakse vaid lühikesi vahemaid.

Hyundai hübriidmudelite KONA Hybridi, IONIQ Hybridi ja TUCSON Hybridi eeliseks on see, et neil puudub traditsiooniline 12-voldine aku, mis vajab aeg-ajalt väljavahetamist. Selle asemel on Hyundai hübriididel lisakaitsega kõrgepinge-liitiumioonaku. Kui aku laetustase langeb liiga madalale, lülitab süsteem 12-voldise aku välja ja hoiab nii ära aku täieliku tühjenemise.

Hyundai hübriidmudelitel on roolist vasakul asuvas alumises lülitiplokis 12-voldise aku lähtestamise lüliti. Olukorras, kus auto aku pole tavapäraseks kasutamiseks enam piisavalt laetud, saab sellele lülitile vajutades aku uuesti töötama sundida.

 

 

Mootor tuleb käivitada 15 sekundi jooksul pärast lähtestamislüliti vajutamist. Pärast käivitamist tuleb lasta akul laadida, kas siis autoga vähemalt pool tundi ringi sõites või õues töötava mootoriga ohutus kohas parkides, kuni 12-voldine aku ennast täis laeb.

Hyundai hübriidmudelite mootori töötamise ajal laetakse 12-voldist akut sõltumata sellest, kas sisepõlemismootor töötab või mitte.

Lisateavet leiad auto kasutusjuhendist.