RALLIAUTO HING LINNAMAASTURI KEHAS

Kui sa arvad, et linnamaastur ja sõidurõõm ei sobi kokku, arva uuesti. See on N. See on esimene linnamaastur, mis astub Hyundai autospordist innustatud kaubamärgi N mudeliperekonda ja mida eristab tema linnamaasturi keretüüp ühendatuna võimsate N-ile omaste sõiduomadustega.

 

Kuum linnamaastur

Oleme ühendanud kuuma luukpära väleduse ja mootori jõudluse linnamaasturi mugavuse ja mitmekülgsusega. See on ülim tõestus, et igapäevane kasutatavus ja sõidurõõm sobivad ideaalselt kokku!

8-käiguline topeltsiduriga automaatkäigukast

Kiire käiguvahetusega märg-tüüpi kaheksakäiguline topeltsiduriga käigukast (N DCT) võimaldab käike ka manuaalselt vahetada, kui soovid saada jõulisemat ralliauto tunnetust.

Nagu rallisõit arvutimängus, aga tõeline

Vürtsita oma rutiinset sõitu 10,25-tollise digitaalse näidikupaneeli, suurepärase esiklaasinäidiku ja loomulikult käiguvahetussüsteemiga N Power Shift.

 

Hyundai N

KONA N on Hyundai kasvava, suure jõudlusega N-mudelivaliku kõige värskem liige. Tänu autorallist innustust saanud tehnoloogiale kindlustab N vaimustava sõiduelamuse, pakkudes ralliauto suutlikkust ja juhitavust kurvide läbimisel ka igapäevase sportautoga sõites.

 

Uus i20 N

Uus i30 N

Uus i30 Fastback N

TULE PROOVISÕIDULE

VÄLIMUS

KOMPROMISSIDETA ENESEKINDEL

Olles esimene Hyundai võimsa N-perekonna linnamaastur, ühendab Hyundai KONA N meie eduka mudeli kaasaegse välimuse koos dünaamilise disainikeele ja N-mudelite väljendusrikaste detailidega – vastupandamatu!

 

Esiosa

Eksklusiivne, eriomane võrgust esivõre koos integreeritud N-logoga ja agressiivsed tuled täiendavad KONA N-i esiosa jõulist välimust.

Külgilme

Sportlikku siluetti rõhutavad madal kliirens, eksklusiivsed sepistatud N-veljed, N-logo veljekapslil ja eksklusiivsed punased lävekarbid, millele on graveeritud N-logo.

Tagaosa

Kaheosaline suur katusespoiler koos ikoonilise piduritulega lisab N-mudelile omast vürtsi. Punane aktsentjoon ja kaks suurt summutitoru otsa rõhutavad KONA N-i jõulist olemust.

 

Põrkeraudade rallivalmis disain

Esipõrkeraua lai alumine õhu sissevõtuava kuju on innustust saanud lennundusest, pakkudes mootorile vajalikku jahutust, mida tulisel ja hingestatud sõitmisel tarvis läheb.

19-tollised valuveljed ja pidurisadulad

Tumedad satiinhalli viimistlusega eksklusiivsed sepistatud N-veljed, punased pidurisadulad ja kerevärvi poritiiva laiendid rõhutavad KONA N-i enesekindlat, jõulist hoiakut. Kohandatud Pirelli P Zero rehvid on samad, mida Hyundai kasutab WRC sarjas. Laadi alla rehvimärgis >>

SISERUUM

VÕIDUSÕIDUST INSPIREERITUD JUHITAVUS. LINNAMAASTURI MUGAVUS

Kui sulle meeldib sõita, siis võtad meelsasti oma KONA N-i eest vastutuse üle hetkest, kui libistad ennast ralliauto korvtooli. Iga detail on disainitud hõlpsaks juhtimiseks: alates roolimisest ja käiguvahetusest kuni jõudluse jälgimiseni igal ajahetkel.

 

N-i rool

N-i nahkkattega sportrool pakub tänu roolil olevatele käiguvahetuslabadele ja kahele kohandatavale kiirlülitile suurepärast haarduvust ja vahetut sõidukogemust. Ja loomulikult N Grin Shifti nupule.

Sõiduandmete kuvamissüsteem

Jälgi ja paranda oma sõiduaega: süsteem salvestab ja kuvab sõiduandmeid, sealhulgas võimsust, pöördemomenti, turborõhku, ringi- ja kiirendusaega.

 

Sportlikud korvistmed

Tunne ennast tõelise rallisõitjana nendes nahkkattega (seemisnahast) sportistmetes, millel on eenduvad külgmised toed, nahast aktsendid ja sinised õmblused.

Salongivalgustus

Uus salongivalgustus jalaruumis suurendab salongi elegantset välimust veelgi.

 

Laiendades auto ühenduvuse piire

N edastab sulle auto ja sõidukogemuse paremaks kontrollimiseks rohkem andmeid, näiteks hobujõud, pöördemoment, turborõhk ja raskusjõud ning ringi- ja kiirendusajad. 10,25-tolline puuteekraan kuvab eksklusiivseid N-mudeli andmeid, ühendab sinu nutitelefoni Apple CarPlay või Android Autoga ja võimaldab juurdepääsu Hyundai Bluelinki teenustele.

 

Rohkem infot Bluelinki kohta

 

Sportlik esiklaasinäidik

Hyundai KONA N on esimene Hyundai N-mudel, mis on varustatud sportliku esiklaasinäidikuga. Sport- või N-režiimile lülitudes kuvatakse juhile mootori pöörete arvu, kiirust või käiguvahetuse näidikut.

JÕUDLUS

VORMITUD SUUREMAKS JÕUDLUSEKS

Turboülelaaduriga 2,0-liitrine T-GDI mootor ja 8-käiguline märg-tüüpi topeltsiduriga automaatkäigukast. Jõudlusega kaasnevad stardiabi, N kurvidiferentsiaal ja viie sõidurežiimiga N Grin juhtsüsteem.

 


Turboülelaaduriga mootor

2,0-liitrine T-GDI mootor arendab 280 hj, suurem pöördemoment ja võimsus madalamatel pööretel parandab reageerimisaega, kiirendust ja pakub rohkem mõnu.


8-käiguline topeltsiduriga automaatkäigukast

Kiire käiguvahetusega märg-tüüpi kaheksakäiguline topeltsiduriga käigukast (N DCT) võimaldab käike ka manuaalselt vahetada, kui soovid saada jõulisemat ralliauto tunnetust.

 

N kurvidiferentsiaal

Elektrooniline piiratud libisemisega diferentsiaal (e-LSD) kontrollib mehaaniliselt jõu ülekandmist kummalegi esirattale. See parandab juhitavust ja stabiilsust kurvi läbimisel suure kiirusega.

Veojõukontrollisüsteem

Veojõukontrollisüsteem aitab KONA N-il toime tulla rasketes tingimustes, jättes mulje nelikveolisest sõidukist. Valida saab nelja sõidurežiimi vahel: sügav lumi, lumi, muda, liiv.

Elektrooniline stabiilsuskontroll

Elektrooniline stabiilsuskontroll hoiab sõiduki kurvides stabiilsena. Vajadusel rakendab süsteem sõiduki stabiliseerimiseks eri rataste pidureid ja mõjutab ka mootori juhtimissüsteemi.

 

Roolivõimendi

Mootorajamiga roolivõimendisüsteem tagab sõiduki stabiilsuse suurtel kiirustel ja muudab auto aeglaselt liikudes kiirelt reageerivaks.

Elektrooniliselt kontrollitav vedrustus

Muuda ühe nupuvajutusega vedrustuse jäikust ja optimeeri sõiduki reageerimist erinevates sõiduolukordades nii maanteel kui ka rallirajal.

N Power Sense’i esisild

Suurema jäikuse ja vähendatud kaaluga esisild annab juhile kiire ja täpse tagasiside, parandab haarduvust teekattega ja pakub intuitiivsemat sõidukogemust.

N Grin Shift

See suurendab mootori ja topeltsiduriga käigukasti jõudlust 20 sekundiks. Lihtsalt vajuta nupule roolil ja sõiduk vahetab käigu alla, leides kõige sobivama käigu maksimaalse kiirenduse saavutamiseks.

Stardiabi

Kiirenda asjatundja abiga: stardiabi väldib rataste libisemist ja tagab sõidu äkilisel alustamisel optimaalse haarduvuse.

Kompromissitu sõit linnamaasturiga

Lisaks ralliauto võimalustele on uhiuus KONA N hingelt ikkagi linnamaastur. Pika sõidu- ja juhitavusfunktsioonide loendi tulemuseks on kompromissitu linnamaasturi sõiduvõimekus.

 

Suure jõudlusega pidurid

Suured õhu sissevõtuavad auto esipõrkerauas, suure hõõrdejõuga pidurisadulate materjal, alumine kinnitus ja kuumakilp suurendavad pidurite jõudlust.

Jäik kere

Passiivset turvalisust suurendab kere täiustatud jäikus. Täiendavad keevituspunktid, täiustatud vedrustus ja tugevdatud karkass kaitsevad reisijaid kokkupõrkel.

19-tollised sepistatud veljed

Spetsiaalselt välja töötatud rehvidega, mis on paigaldatud kergetele 19-tollistele sepistatud valuvelgedele, pakub KONA N maksimaalset haarduvust ja suurepärast jõudlust erinevatel teekatetel ja pinnastel.

 

OHUTUS

AVASTA TURVALISELT JÕUDLUSE PIIRE

Säilita meelerahu, kui viid oma KONA N-i äärmuslike piirideni. Hyundai SmartSense kaitseb sind ja kaassõitjaid kõige uuemate turva- ja juhiabisüsteemidega.

Sõltumata sõidukis olevatest juhiabisüsteemidest vastutab juht alati liikluse jälgimise ja sõiduki käsitsemise eest. Erinevad olud nagu teetingimused, teekattemärgistus või ilmastikutingimused võivad juhiabisüsteemide toimimist piirata. 

 

Sõiduraja jälgimise abisüsteem

Aktiveerituna hoiab see sõiduki kiirusel 0 kuni 200 km/h maanteel ja linnatänaval oma sõiduraja keskel.

Tark kiirusepiirangu hoiatussüsteem

Tuvastab teel olevad liiklusmärgid ja kuvab piirkiirust näitavad ja möödasõitu keelavad märgid reaalajas navigatsioonisüsteemi ekraanil ja näidikuplokil.

 


Intelligentne kiirushoidik

Hoia eessõitjaga määratud pikivahet, sest nutikas püsikiiruse hoidja vähendab või suurendab automaatselt sinu auto kiirust vastavalt eelnevalt seadistatule.

 

Tagumise põikisuunalise liikluse kokkupõrke ennetusfunktsioon

Halva nähtavusega oludes tagurdades süsteem mitte ainult ei hoiata juhti küljelt läheneva sõiduki eest, vaid ka pidurdab automaatselt.

Pimenurga jälgijaga kokkupõrke vältimise abisüsteem

Kahte tagumisel põrkeraual asuvat radarandurit kasutav süsteem hoiatab pimealas oleva liikluse eest. Kui lülitate sellises olukorras sisse suunatule, kõlab rajavahetuse abisüsteemi hoiatus ning sõiduk pidurdab kokkupõrke vältimiseks.

Laupkokkupõrke vältimise abisüsteem

Skaneerides kaameraga teed auto ees, pidurdab süsteem automaatselt, kui avastab ees ootamatult pidurdava teise sõiduki, teele astunud jalakäija või ette pööranud jalgratturi.