18.10.2017

Ioniqu pistikuhübriid: kes läbi mõtlevad, jäävad rahule

Kristjan Sooper: " Ioniq ei tee oma hübriidajamist heas mõttes numbrit. See sõidab nagu pereauto peabki sõitma, piisavalt dünaamiliselt, piisavalt mugavalt, on vaikse ja korralikult viimistletud sõitjateruumiga. Pakiruum (341 l) mahutab ilmselt enamikule piisavas koguses kraami."

Loe lisaks
Kristjan Sooper
30.5.2017

Hyundai Kona: jõulise iseloomuga tõeline linnamaastur

Uhiuuel Konal on jõulise välimuse all tipptehnoloogia.
Esimene Hyundai, mille uus esiklaasinäidik on teravam kui konkurentidel. See toetab juhi turvalist liiklemist, sest sõiduinfo projitseeritakse otse esiklaasile, kust juht saab neid, teelt pilku tõstmata, lugeda.

Loe lisaks
10.4.2017

Kolmanda põlvkonna Hyundai i30: kontorirottide linnajooksu vaimne liider

Ylle Rajasaar: "Huvitaval kombel tuli Hyundai i30ga sõiduelamus sealt, kus seda oodata ei osanud: lapitekiliselt asfaldilt ja käänuliselt, pindamata külavaheteelt. Lõunanaabrite juures jagub mitmekesiselt läbitavaid teelõike õnneks piisavalt. Üpris uljalt läbi tolmu ja kivirahe kündes jääb mulje, et i30 tahaks rohkem kui roolisolija julgeb katsetada."

Loe lisaks
14.3.2017

Hyundai i20 Active – geelküüntega, aga ikka kena

Andres Sang:"Mootori hääl on, khm, põnev, ja seda heas mõttes. Linnakiirustel jõuab salongi äratuntavalt iseloomulik turboka müdin, sarnanedes näiteks Subaru või Porsche turbomootoritega, kui natuke paksemalt fantaasiakihti peale maalida. Igatahes minu jaoks oli see hääl pigem inspireeriv ja tagant tõukav. Vähemalt on roolis olles selline tunne, et hääl lisab olemasolevale 100 hobujõule veel nii mõnegi juurde."

Loe lisaks