ROHKEM ELAMUSI. VÄHEM HEITMEID

Kooslus, mida sa eriti sageli ei näe: hübriid ja lõbu. Sportlikul linnamaasturil KONA Hybrid on spetsiaalselt kalibreeritud otsesissepritsega bensiinimootor ja akutoitel töötav elektrimootor, mis tagavad silmapaistva võimsuse 141 hj ja pöördemomendi 265 Nm.

 

Elektrimootor

Naudi elektrilist kiirendust. 43,5 hj elektrimootor pakub kõrget pöördemomenti ja tõhusust. Kohaltvõtul tähendab see muljetavaldavat kiirendust.

Bensiinimootor

Spetsiaalselt kalibreeritud 1,6-liitrise GDI otsesissepritsega bensiinimootori võimsus on 105 hj koos oma klassi juhtival tasemel energiatõhususega.

 

Käiguvahetuslabad roolil

Tahaksid kontrolli haarata? Režiimis Sport saad kasutada roolil olevaid käiguvahetuslabasid, et põnevamaks sõitmiseks manuaalselt käike vahetada.

6-käiguline topeltsiduriga automaatkäigukast

Uuenduslik topeltsiduriga automaatkäigukast (DCT) kindlustab sujuva käiguvahetuse tõeliselt nauditava sõidukogemuse ja kiirema tagasiside saavutamiseks.

 

Energiavoog

Täishübriid vahetab sujuvalt oma bensiini- ja elektrimootori vahel. Tugeval kiirendamisel või ülesmäge sõites töötavad elektri- ja bensiinimootor paralleelselt, et maksimeerida kiirendust ja minimeerida kütusekulu. Auto aeglustamisel elektrimootori abil laeb regeneratiivpidurdamissüsteem akut. Akus salvestatud energia toidab seejärel elektrimootorit, et aidata taas kiirendamisel, mäest üles sõitmisel ja aeglaselt sõitmisel.

 

Kütuse säästmine ja heitkoguste vähendamine: ECO juhtimise abisüsteem

Suurepärase kütusesäästu ja madala CO2-heite tagab ECO juhtimise abisüsteem (ECO-DAS). Kui navigatsioonisüsteemi sisestatakse teekond, hakkab prognoosiv energiahaldussüsteem seda analüüsima, kasutades ka topograafilisi andmeid, et seadistada optimaalne kombinatsioon elektri- ja bensiinimootori jõul sõitmisest. Vabakäigul sõitmise kiirusehoidja teavitab juhti ka sellest, kui sõiduolud eespool nõuavad aeglustamist, et vähendada kütusekulu veelgi.