
VÕIMSA HÜBRIIDI SUUTLIKKUS
See on kombinatsioon, mida ei näe just sageli: hübriid ja lõbu. KONA hübriid viib kütusekulu uuele tasemele. Sellel sportlikul linnamaasturil on spetsiaalselt kalibreeritud otsese sissepritsega bensiinimootor ja akutoitel toimiv elektrimootor, mis koostöös tagavad suurepärase toitevõimsuse, kombineeritud väljundi 141 hj ja pöördemomendi 265 Nm. Lisa sellesse dünaamilisse komplekti sportlik 6-käiguline DCT-automaatkäigukast, ning saad põneva sõidukogemuse, mis hõlmab piisavat pöördemomenti, kui seda kõige enam vajad, ning maksimaalset kütusetõhusust.
Bensiinimootor
Spetsiaalselt kalibreeritud 1,6 l GDI sisepõlemismootor pakub 105 hj koos oma klassi juhtival tasemel energiatõhususega. |
6-käiguline topeltsiduriga DCT-automaatkäigukast
See töötab kahe siduriga: üks on mõeldud paaritutele käikudele ning teisega juhitakse paarisarvulisi käike, mis annab kiirema reaktsiooni ja dünaamilisema üldise kogemuse. |
Elektrimootor
Naudi elektrilist kiirendust. 43,5 hj elektrimootor pakub kõrget pöördemomenti ja tõhusust. Kohaltvõtul tähendab see võimast kiirendust. |
Liitiumioon-polümeeraku
Võimsa 1,56 kWh aku suurepärased laadimis- ja tühjenemiskarakteristikud suurendavad nii elektri jõul läbitavat sõiduulatust kui ka regeneratiivpidurdamisest tuleneva energia regenereerimist ja salvestamist. Kuna aku on paigaldatud istmete alla, on KONA Hybrid saanud erakordselt madala raskuskeskme. See suurendab oluliselt agiilsust ja muudab sõitmise palju toredamaks. |

Energiavoog
Sõltuvalt sõiduolukorrast vahetab uus KONA Hybrid sujuvalt oma bensiini- ja elektrimootori vahel. Regeneratiivpidurdamissüsteem laeb akut, kasutades elektrimootorit auto aeglustamiseks. Akus salvestatud energia toidab siis elektrimootorit, aitamaks kiirendamisel, mäest üles sõitmisel ja aeglaselt sõitmisel.

Kütuse säästmine ja heitkoguste vähendamine: ECO juhtimise abisüsteem
Uue KONA Hybridi suurepärast kütusetõhusust ja madalat CO2 emissioonitaset toetab ECO juhtimise abisüsteem (ECO-DAS). Kui marsruut sisestatakse navigatsioonisüsteemi, hakkab prognoosiv energiahaldussüsteem seda analüüsima. Mootori aku- ja kütusevõimsuse optimaalse kombinatsiooni leidmiseks rakendab süsteem ka topograafilisi andmeid. Kui saabumas on aeglustamist nõudev sõiduolukord, näiteks kurv või kiirteelt mahasõit, teavitab Coasting Guide sellest juhti. Sümbol armatuurlaual ja helisignaal annavad märku, et ta võtaks jala gaasipedaalilt ära, ja nii saab kütusekulu veelgi vähendada.
 |
Käiguvahetuslabad roolil
Tahaksid kontrolli haarata? Sport-režiimis saad kasutada roolil olevaid käiguvahetuslabasid, et rohkema põnevuse jaoks manuaalselt käike vahetada.
|