Hyundai põhiväärtused

Hyundai soovib olla enamat kui tavaline autotootja. Oleme kliendi eluaegne partner, ehitades koos üles paremat tulevikku.


KLIENT

Hyundai edendab kliendist juhinduvat ettevõtluskultuuri, pakkudes meie klientidele keskenduvate väärtuste kaudu parimat kvaliteeti ja laitmatut teenindust.


VÄLJAKUTSE

Hyundai kasutab ära iga võimalust enesele väljakutsete esitamiseks, tehes eesmärkide nimel tööd tohutu entusiasmi ja leidlikkusega.


KOOSTÖÖ

Hyundai pidev suhtlus ja koostöö oma äripartneritega loob läheduse, mis võimaldab ära kasutada tekkivaid sünergiaid.


INIMESED

Hyundai usub, et organisatsiooni tulevik peitub selle üksikute liikmete südametes ja võimekuses, ning aitab neil oma potentsiaali arendada, luues ettevõttekultuuri, milles austatakse andekust.


GLOBAALSUS

Hyundai austab kultuuride ja kommete mitmekesisust, soovides olla maailma parim selles, mida me teeme, ja olla ettevõttena ülemaailmselt austatud maailmakodanik.

1967. aastal asutatud Hyundai Motor Company on kasvanud tänaseks suuruselt viiendaks autotootjaks maailmas, millel on üle 20 autotööstusega seotud tütar- ja sidusettevõtte.

Esimene Hyundai Motor Company poolt valmistatud eksportmudel oli 1976. aastal sõiduauto Pony.
Nüüdseks on ekspordimahud mitmekordistunud ja Hyundai müüb väljaspool koduturgu aastas üle nelja miljoni kvaliteetse sõiduki, mille hulka kuuluvad sõiduautod, maasturid, veoautod ja bussid.

Aastal 2010 müüdi Hyundai sõidukeid rohkem kui 180 riigis enam kui 5000 edasimüüja kaudu.

Hyundai sõidukite müügi kasv

 (andmed tuhandetes) 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007
Korea tehaste toodang 659 714    684    641 1 903 1 877 1 726 1 614 1 670 1 701
Väljaspool Koread asuvate tehaste toodang 4 201 4 251 4 278 4 092 2 499 2 175 1 882 1 493 1 113 900
Kokku 4 860 4 964 4 961 4 730 4 402 4 052 3 608 3 106 2 783 2 601
Muutus % -2,1 +0 + 4,8 + 7,3 + 8,6 + 12,3 + 16,3 + 11,6 + 7,0 + 4,2

Veidi teavet Hyundai Motor Company kohta

1967. aastal asutatud Hyundai Motor Company on pühendunud eesmärgile saada eluaegseks partneriks kõigis valdkondades, mis puudutavad autot ja selle omamist. Ettevõte juhib Hyundai Motor Group’i – uuenduslikku äristruktuuri, mille tegevushaare ulatub raua sulatamisest valmis autodeni. Hyundai Motor, millel on kaheksa tootmisbaasi ning seitse disaini- ja tehnokeskust üle maailma, müüs 2014. aastal kokku 4,96 miljonit sõidukit. Hyundai Motor, mis annab üle kogu maailma tööd peaaegu 100 000 inimesele, jätkab oma tootevaliku täiustamist lokaliseeritud mudelitega ning püüab tugevdada oma liidripositsiooni keskkonnasäästlike tehnoloogiate valdkonnas, alustades esimesena maailmas vesinikkütusel töötava sõiduauto ix35 Fuel Cell seeriatootmist.

Veidi teavet Hyundai Motor Europe’i kohta

Hyundai tehnokeskus Saksamaal asutati 2003. aastal. Tšehhi Vabariiki rajatud autotehas – tootmismahuga 300 000 autot aastas – avati 2009. aastal.

2013. aastal investeeris Hyundai Motor Company oma tegevusse Euroopas üle 500 miljoni euro – nende investeeringute toel avas Hyundai katsekeskuse legendaarse Nürburgringi juures ja mootorispordikeskuse Alzenaus, laiendas peakontorit Frankfurdi lähedal ning suurendas Türgi tehase tootmisvõimsust, tõstes tootmismahu Euroopas 500 000 autoni aastas.

2015. aastal registreeriti Euroopas kokku 470 130 uut Hyundai sõidukit, mis on 10,9% rohkem kui eelmisel aastal, ning selle tulemusega saavutas Hyundai oma turuosaks 3,3%. 90% Euroopas müüdud Hyundai sõidukeist on projekteeritud ja välja töötatud Euroopas ning valmistatud Hyundai tehastes Tšehhis ja Türgis.

Korea toodang

Hyundail on Koreas kolm tehast, mille tootmisvõimsus kokku on umbes 1,86 miljonit autot aastas. Tehased asuvad Ulsanis, Asanis ja Jeonjus.

Ulsani tehas on Hyundai põhitehas ja ühtaegu maailma suurim autotehas. Mammutmõõtmetes Ulsani tehasekompleks asub ligi 5 000 hektari suurusel maatükil ja sinna kuulub viis eraldi tootmisüksust. Tehases töötab üle 34 000 inimese, kes valmistavad 6000 autot päevas.

Kompleksil on olemas ka oma sadam, kuhu mahub korraga ankrusse kolm 42 000-tonnist alust. Ulsani tehas on kogu Korea autotööstuse sünnipaigaks, millel on isemajandava tervikuna olemas oma tuletõrjedepoo, haigla ja turvateenistus. Tehas on varustatud ka mitmete seadmetega (sh näiteks heitvete käitlusseadmed), mis võimaldavad tõhusalt vähendada tootmise keskkonnamõjusid.
Asani tehas, mis valmistab peamiselt ekspordiks minevaid sõiduautosid, on isemajandav ja sõltumatu tootmisüksus. Selle tootmismaht on 300 000 suure ja keskmise suurusklassi sõiduautot aastas.

Joenju tehas on spetsialiseerunud suurte ja keskmise suurusega busside, 2,5-tonniste veoautode ja erisõidukite valmistamisele.

Oma terasetehas Koreas

Hyundai Steel Co., mis kuulub kontserni Hyundai Automotive Group, avas 2010. aasta jaanuari alguses Lõuna-Koreas Dangjinis uue terasetehase, mille tootmisvõimsus on neli miljonit tonni aastas.

Ettevõte plaanib 2011. aasta esimesel poolel käiku anda ka teise kõrgahju, mis tõstab tehase koguvõimsuse tervelt kaheksa miljoni tonnini aastas.

“Uus terasetehas annab meie autofirmale selge konkurentsieelise. Saame tänu sellele vastutada ise kõrgekvaliteedilise terase tootmise eest ning toetada ühtlasi oma riigi majandust,” tõdes Hyundai Automotive Groupi tegevjuht Chung Mong-Koo.

Juba projekti algstaadiumist alates on kesksel kohal olnud Dangjini terasetehase keskkonnamõju puudutavad küsimused. Tänu sellele on Hyundai terasetehases kasutusel ülimalt tänapäevased saastekontrolli meetmed, mis juba enne ehitamist projekti sisse kirjutati.

Hea näide keskkonnahoidlikust mõtteviisist on hästi isoleeritud toorainete töötlustšehh, mis hoiab ära rauamaagi- ja söetolmu pääsemise ümbritsevasse keskkonda

Välismaine toodang

USA

2005. aasta mais avas Hyundai oma esimese, 1,1 miljardit dollarit maksma läinud tehase Põhja-Ameerikas Alabamas. Hyundai Motor Manufacturing Alabama (HMMA) alustas tegevust 2006. aastal sõiduauto Sonata tootmisega. Järgmisel aastal hakati siin tootma ka Santa Fe-mudelit. Tehase tootmisvõimsus on 300 000 autot aastas.

Toodangu kvaliteedi alusel koostatud edetabelis saavutas HMMA aastaga Põhja-Ameerika 37 autotehase seas 10. koha. Aastal 2008 valiti HMMA kõige produktiivsemaks tehaseks Põhja-Ameerikas: tehas suutis ühe Santa Fe valmis teha kõigest 22,6 tunniga. Santa Fe on Hyundai enim müüdud maasturimudel.

India

Hyundai Motor India (HMI) on Hyundai ainuomanduses olev tütarettevõte ja India suuruselt teine autotootja. Hyundai avas oma teise tehase Indias 2008. aastal, aastakümme pärast seda, kui firma oma tegevust Indias alustas. Uus tehas tähendas miljardidollarilist investeeringut ja sai valmis rekordkiirusel, kõigest 13 kuuga. Tehas kahekordistas Hyundai tootmismahtu, tõstes selle 600 000 autoni aastas. Septembris 2009 avas Hyundai Indias ka uue uurimis- ja tootearenduskeskuse, mille põhieesmärgiks on kompaktsete väikeautode väljatöötamine

Hiina

Veebruaris 2008, kõigest viie aasta ja kahe kuu pikkuse tegutsemisaja järel, ületas Beijing Hyundai Motor Company (BHMC) toodang rekordilise miljoni auto piiri. 2008. aasta aprillis avas Hyundai Hiinas ka teise tehase, mis tõstis Hyundai tootmisvõimsuse selles riigis 600 000 sõidukini aastas. Aastal 2012 on plaanis Hiinas käiku anda veel kolmaski tehas. Beijing Hyundai alustas autotootmist Hiinas 2002. aasta detsembris ja esimeseks mudeliks oli sõiduauto Sonata. Aprillis 2010 ületas Hyundai autode kumulatiivne kogumüük Hiinas kahe miljoni piiri. Hiinas toodetakse kuut erinevat Hyundai automudelit.

Türgi

Ettevalmistusi tehase ehitamiseks Türki alustas Hyundai aastal 1997. Autotehast laiendati 2006. aastal ja aastal 2008 valmis seal 81 590 autot, millest 74% läks ekspordiks.

Tšehhi

2007. aasta aprillis alustas Hyundai oma Tšehhi tehase rajamist Nošovicesse ning esimene auto veeres tootmisliinidelt maha novembris 2008. Hyundai Motor Manufacturing Czech (MHHC) on Hyundai Motor Co. ainuomandusse kuuluv tütarfirma, mille tootmisvõimsus on 300 000 autot aastas. Esimene Tšehhis toodetud mudel oli i30 luukpära, millele hiljem lisandus i30 universaal. Nošovice tehase tootmisliinidelt tuleb ka ix20 ning linnamaastur Tucson. Tšehhi tehase abil soovib Hyundai luua kohaliku tugipunkti Euroopa turgude igakülgseks teenindamiseks – alates projekteerimis- ja arendustööst kuni tootmise ning turundus- ja müügitegevuseni välja.

Venemaa

Juunis 2008 alustas Hyundai Motor tehase ehitamist Peterburi, et rajada oma tootmis- ja müügitegevuse jaoks keskus ka Venemaal. Tehas, kuhu investeeriti umbes 330 miljonit eurot, alustas tegevust 2011. aasta alguses. Tehase tootmismahuks on 200 000 autot aastas. Mudelivalikus on põhirõhk kohalikul autoturul enim ostetud väikestel ja keskmise suurusklassi sõiduautodel.

Brasilia

Hyundai seitsmes väljaspool Koread asuv tehas Brasiilias alustas tegevust aastal 2012 ning tehase tootmismaht on 150 000 autot aastas.