Autobild testis Hyundai Tucsoni ligi kaks aastat, sõites maha 100 000 kilomeetrit. Lõpphinde 5 taga seisab pärast testi vaid üks pisike miinus.

Kõige parema mulje jättis neljasilindriline diiselmootor, mis lubatud 136 hj asemel andis välja hoopis 148,9 hj. Keskmiseks kütusekuluks tuli 7,3 l/100 km, kuid tuleb arvestada, et peamiselt sõitis Tucson need 100 000 km Saksamaa kiirteedel.

Siseruumi avarus jättis testijatele hea mulje, miinusena nimetati liiga kõrget aknajoont, mistõttu taga istuvad lapsed ei pruugi väga hästi aknast välja näha. Plussina toodi välja korralik mürasummutus sõitjateruumis, rattakoobastes, armatuurlaua taga ja mootoriplokis.

Mingeid väsimuse märke Tucson 100 000 kilomeetri läbimise järel ei ilmutanud. Salongis oli vähe kasutusjälgi ja auto kiirendas sama hästi kui uuena.

Artiklit saab täismahus lugeda 22.08.2018 Autolehest.