LÜHIDALT

1 Uued mootorid, mis tekitavad vähem heitmeid

i30 universaalmudeli jaoks on valikus kaks uut bensiini- ja kaks diiselmootorit, mis kõik vastavad Euro 6 saastenormidele.

2 VÄRSKE JA STIILNE KUJUNDUS

Uus i30 Wagon esindab Fluidic Sculpture-disainifilosoofiat ning on äratuntavalt Hyundai perekonna nägu. i30-mudeli välisilme on endisest veelgi stiilsem.

3 Loodud ja valmistatud Euroopas

Uus i30 Wagon on projekteeritud ja kujundatud Hyundai Euroopa tehnoloogiakeskuses Saksamaal ning seda toodetakse Tšehhis asuvas tehases.

Välimus

Uuendatud väliskujunduse krooniks on Hyundai tunnuselement – kuusnurkne radiaatorivõre.

Siseruum

Ruumikas salongis on kasutatud hoolikalt valitud materjale, mis annavad auto sisemusele eriti kvaliteetse ilme.

Tehnika

Kaks diiselmootorit, kaks uut bensiinimootorit ja uus 7-käiguline topeltsiduriga käigukast või 6-käiguline käsikäigukast.

Ohutus

Uues Hyundai i30 universaalmudelis on mitmekülgne valik aktiivset (ABS-pidurid, ESC- ja VSM-süsteemid) ja passiivset (turvapadjad) turvavarustust.

Mugavus

Tänu pikale teljevahele ja laiale kerele pakub uus Hyundai i30 Wagon mugavaks reisimiseks rohkelt ruumi nii sõitjatele kui ka nende pagasile.

Viieaastane läbisõidupiiranguta garantii

Hyundai viieaastane läbisõidupiiranguta garantii kehtib ainult neile Hyundai sõidukitele, mille on lõppkliendile algselt müünud volitatud Hyundai edasimüüja, nagu on kirjeldatud garantiiraamatu tingimustes.

VÄLIMUS

Inspireeritud looduse voolavatest joontest

Hyundai i30 Wagon püüab pilke oma voolujoonelise disainiga, mille loomisel on ammutatud inspiratsiooni otse loodusest.
i30 Wagon on Hyundai Fluidic Sculpture-disainifilosoofia musternäide. Sportlik eest, efektne tagant ja igast küljest ehtne Hyundai.
i30 universaalmudeli sportlik ja rõõmsa ilmega esivõre rõhutab auto stiilset välimust.

i30_Wagon_Front_940

Sportlikult väärikas

i30 universaalmudeli voolavad külgjooned ja valuveljed peegeldavad auto sportlikku iseloomu.

i30_Wagon_sivusta

 

i30_valot_W

Esituled

Bi-ksenoonesituled, udutuled ja LED-päevatuled, mis asuvad esivõre mõlemal küljel, annavad autole erksa pilgu ning tugevalt isikupärase ja luksusliku ilme.

 

Kombineeritud tagatuled

Sulades ühte autokere voolavate joontega, annavad tagatuled selgeid valgussignaale tagant tulijatele, et sõit oleks kõigile ohutum.

i30_takavalot

 

i30_spoileriW

Tagaluugi spoiler

Spoiler on varustatud hästi nähtava LED-lisapiduritulega. Ühtlasi parandab see elegantne disainielement ka auto aerodünaamikat.

 

Elektriliselt kokkuklapitavad küljepeeglid

Mugav ja praktiline funktsioon, mis aitab kitsastes kohtades mõlke vältida. Hyundai i30 universaalmudeli küljepeeglitesse on paigaldatud ka stiilsed LED-suunatuled, mille vilkumine on kaasliiklejatele hästi nähtav.

LED-päevatuled ja udutuled

Tänu LED-päevatuledele ja udutuledele märgatakse uut i30 universaali liikluses juba kaugelt.

Tagaklaasi puhasti ja pesur

i30 põhivarustusse kuuluvad tagaklaasi soojendus ning puhasti ja pesur.

SISERUUM

Juhikohal on kõik kontrolli all

Iga element i30 universaalmudeli salongis suurendab harmooniat juhi ja auto vahel. Stiilse kujundusega armatuurlaud ja mitmed edumeelsed tehnoloogiad lasevad juhil tunda, et ta on rooli taha tõepoolest oodatud.

i30_wagon_int_940

Sisustuse jaoks võite valida tumeda või heleda värvilahenduse – nii, kuidas Teile meeldib. Stiilne must või hele beež, mida on kasutatud aktsentvärvina istmekatetel ja mh armatuurlaual.

Näidikuplokk

i30 Wagoni rooli taha istudes märkate rohkelt eesrindlikke funktsioone, mis suurendavad nii sõiduohutust kui ka mugavust. Tänu hästiloetavatele näidikutele, millelt näete sõitu ja auto seisundit puudutavat teavet, on Teil juhikohal kõik kontrolli all.

i30_fl_tekniikka_940

 

Istmesoojendus

Mõlemal esiistmel on reguleeritav istmesoojendus.

 

Kliimaseade standardvarustuses

Hyundai i30-mudelite põhivarustusse kuulub sõltuvalt varustustasemest kas käsitsi juhitav või automaatne kliimaseade.

i30_Wagon_sisa_ac copy

Paindlikult mahukas

Paindlik istmesüsteem laseb vastavalt vajadusele teha ruumi kas sõitjatele või pagasile või neile mõlemale. Arvukad panipaigad ja muud praktilised hoiulahendused teevad uuest Hyundai i30 universaalist piisavalt mahuka sõiduki ka suurema perekonna jaoks.

Pakiruumi varustus

Pakiruumis on olemas poekoti konksud, pagasi kinnitusaasad ja 12 V voolupesa.

Tagaiste püsti

Kui tagaiste on tavalises sõiduasendis, on Hyundai i30 universaalmudeli pakiruumi maht 528 liitrit.

Tagaiste kokku klapitud

Suhtes 60:40 kaheks jaotatud tagaistme seljatoe ja istmepadja kokkuklappimisel suureneb pakiruumi maht tervelt 1642 liitrini.

Helisüsteem

Raadio koos CD/MP3-mängijaga kuulub põhivarustusse. Sõltuvalt varustustasemest saab helisüsteem i30 universaalis kaasa neli või kuus kõlarit.

Sisevalgustus

Laekonsoolis asuvad juhi ja eesmise kaassõitja kaardilugemistuled ning päikeseprillide hoidik.

Põrandakonsool

Esiistmete vahel asuva käetoe all on varjul käepärane panipaik igasugu vajaliku pudi-padi hoidmiseks.

Kindalaegas

Kui konditsioneer töötab, püsivad joogid kindalaekas külmad.

Topsihoidikud

Värskendavad joogid kuluvad reisil marjaks ära. Seepärast ongi i30 Wagon varustatud topsi- ja pudelihoidikutega nii ees kui taga.

MUGAVUS

Vastupandamatult mugav

Seadke end rooli taga sisse ja laske uuel Hyundai i30 universaalil end oma kõrgetasemelise varustuse, ruumikuse ja mugavusega üllatada.

FlexSteer-süsteem rooli tundlikkuse reguleerimiseks

Lähtudes oma isiklikest eelistustest ja hetke sõidutingimustest, saab juht muuta roolikeeramise kergemaks või raskemaks, valides sobiva roolimisrežiimi. See tagab parima kontrolli auto üle igas olukorras ning teeb autojuhtimise mugavamaks. Valikulüliti on paigutatud roolile ja valitud roolimisrežiim on näha näidikuploki infoekraanil. Normaalrežiim sobib linnasõiduks ja väiksematel maanteedel liikumiseks, sportrežiim pikkadeks sõitudeks suurtel kiirustel ja Comfort-režiim parkimise hõlbustamiseks.

i30_3d_flex_steer

 

Mitmefunktsiooniline soojendusega rool

Hetked i30 Wagoni rooli taga on tõeliselt nauditavad. Pehme nahaga kaetud rool tõotab sportlikke sõiduelamusi. Tänu reguleeritavale kõrgusele ja sügavusele saab rooli sättida ideaalsesse juhtimisasendisse. Ka mitmed vajalikud lülitid asuvad otse sõrmeulatuses, et nende kasutamine oleks võimalikult mugav.

i30_3d_ratin_katkaisimet
1 Helisüsteem

Vasaku käega saab muuta helitugevust ja vahetada raadiokanaleid.

2 Kiirushoidik ja kiiruspiirik

Lülitid nii kiirushoidiku kui ka kiiruspiiriku seadistamiseks ning püsi- ja piirkiiruse muutmiseks.

3 Flex steer-süsteem

Parempoolsel roolikodaral asuva lülitiga saab muuta roolimisrežiimi.

4 Bluetooth-vabakäesüsteem

Bluetooth-vabakäesüsteemi saab kasutada ka hääljuhtimisega.

Tagurduskaamera

i30 universaalmudeli tagurduskaamera lülitub sisse samal hetkel, kui pannakse sisse tagasikäik. Kaamera poolt edastatav pilt ilmub naviseadme ekraanile (kui on varustuses) või tahavaatepeeglisse.

Suunatavad bi-ksenoonesituled

i30 Wagoni esitulede süsteem suurendab ohutust kurvides ja pööretel. Valgusvihk suunatakse pöörde suunas, muutes jalakäijad ja jalgratturid palju paremini märgatavaks.

Kaugjuhitav kesklukustus

Uste ja tagaluugi lukustamiseks või avamiseks peate vajutama vaid nuppu võtmepuldil.

Vihmasensor

Vihmasensor paneb kojamehed vastavalt vihmasaju tugevusele automaatselt sobivaima kiirusega tööle.

Automaatne udu kõrvaldussüsteem

Automaatne udu kõrvaldussüsteem hoolitseb selle eest, et esiklaas püsiks udust puhas ja selge. See kuulub varustusse koos kahetsoonilise täisautomaatse kliimaseadmega, nagu ka vihmasensor ja klaasipuhastite soojendus.

Reguleeritava asendiga rool

Nahkkatte ja soojendusega rooli saab panna sobivaimasse juhtimisasendisse, reguleerides selle kõrgust ja sügavust.

Lemmikmuusika alati kaasas

Uue Hyundai i30 universaali keskkonsoolis on AUX- ja USB-pesad kaasaskantavate muusikamängijate (sh iPodi) ühendamiseks.

TEHNIKA

Lihtne juhtida, mugav sõita

Hästi ja kergelt juhitav. Dünaamiline ja võimas. Mida muud võiks mõnusaks autosõiduks veel tahta? Uue i30 universaalmudeli mootorivalikusse kuulub kolm bensiini- ja kaks diiselmootorit. Kõik jõuallikad vastavad Euro 6 saastenormidele. Lisaks saab 1,6-liitriste mootorite paariliseks nüüd valida ka uue 7-käigulise topeltsiduriga käigukasti.

i30_Wagon_back_940

1,4-liitrine MPI-bensiinimootor
Võimsus: 73,6 kW (100 hj) / 6000 p/min
Pöördemoment: 134 Nm / 3500 p/min
Käigukast: 6-käiguline käsikäigukast1,6-liitrine GDI-bensiinimootor
Võimsus: 99,0 kW (135 hj) / 6300 p/min
Pöördemoment: 164 Nm / 4850 p/min
Käigukast: 6-käiguline käsikäigukast või 7-käiguline topeltsiduriga käigukast
1,4-liitrine CRDi-diiselmootor
Võimsus: 66,0 kW (90 hj) / 4000 p/min
Pöördemoment: 220 Nm / 1500–2500 p/min
Käigukast: 6-käiguline käsikäigukast1,6-liitrine CRDi-diiselmootor
Võimsus: 100,0 kW (136 hj) / 4000 p/min
Pöördemoment (käsikäigukastiga): 280 Nm / 1500–3000 p/min
Pöördemoment (topeltsiduriga käigukastiga): 300 Nm / 1750–2500 p/min

Nüüd saadaval uus topeltsiduriga käigukast

Uus 7-käiguline topeltsiduriga käigukast parandab i30 Wagoni kiirendusvõimet, vähendades samal ajal kütusekulu.
Topeltsiduriga käigukast ühendab käsikäigukasti efektiivsuse automaatkäigukasti kasutusmugavusega ning pakub juhile valikuvõimalust automaatse ja käsitsi käiguvahetuse vahel.
Uus 7-käiguline topeltsiduriga käigukast on saadaval i30 universaalmudelile koos 1,6-liitrise bensiini- või diiselmootoriga.

 

Käsikäigukast

6-käiguline käsikäigukast on saadaval koos kõikide i30 mootoritega. Käsikäigukastiga mudelid saavad kaasa ka käiguvahetuse näidiku, mis aitab juhil säästlikumalt sõita.

Uus topeltsiduriga käigukast

Uus 7-käiguline topeltsiduriga käigukast on saadaval i30 universaalmudelile koos 1,6-liitrise bensiini- või diiselmootoriga.

MacPhersoni küünalvedrustus

Esivedrustuses on kasutusel MacPhersoni küünlad koos gaasiamortisaatorite ja põikstabilisaatoriga.

OHUTUS

Ei mingeid järeleandmisi ohutuse arvelt

Hyundai i30 Wagoni elektrooniline stabiilsuskontrolli süsteem (Electronic Stability Control, ESC) jälgib pidevalt auto liikumise stabiilsust ja rehvide haardumist. Kui süsteem märkab, et auto võib nt järsul pidurdamisel või äkilise manöövri korral libisema hakata ja juhitavuse kaotada, sekkub see automaatselt. ESC-süsteem kontrollib rataste kiirust, auto liikumistrajektoori, rooli pöördenurka ja pedaalide kasutamist. Vajaduse tekkides muudab süsteem mootori pöördemomenti ja jaotab pidurdusjõudu optimaalselt kõikide rataste vahel, et auto jätkaks liikumist soovitud suunas.

i30_wagon_ESC

Auto sõidustabiilsuse juhtsüsteem (VSM)

Auto sõidustabiilsuse juhtsüsteem (Vehicle Stability Management, VSM) aitab säilitada uue i30 universaali suunastabiilsust, parandades automaatselt juhitavust pidurdamisel ja kiirendamisel, kui sõidetakse ebaühtlase haardumisega pinnasel, näiteks osaliselt jäisel või märjal teel.

i30_sakerhet_02_2s

Tervelt seitse turvapatja

Uues Hyundai i30 universaalmudelis kaitsevad autos viibijaid juhi ja eesmise kaassõitja esi- ja külgturvapadjad ning terve salongi pikkused turvakardinad auto mõlemal küljel. Seitsmes turvapadi, mille auto saab kaasa sõltuvalt varustustasemest, kaitseb juhi põlvi ja jalgu.

 

 

Turvakarkass

Tänu kerekonstruktsioonis kasutatud ülitugevale terasele ja eesrindlikele tootmistehnoloogiatele on õnnestunud vähendada auto kaalu ja seeläbi ka kütusekulu.

Elektrilised aknatõstukid

Hyundai i30 Wagoni aknaid saab avada ja sulgeda väga mugavalt lihtsa nupuvajutusega. Takistuse tuvastusfunktsioon seiskab akna liikumise automaatselt, kui midagi on selle vahele jäänud.

Nõlvaltstardiabi

Kui alustate liikumist ülesmäge kallakul, säilitab süsteem pidurirõhku veel 2 sekundit pärast piduripedaali vabastamist, laskmata autol allapoole veereda.

Hädapidurivõimendi

Äkkpidurdamisel avariiohtlikus olukorras rakendub tööle hädapidurivõimendi, mis suurendab pidurdusjõudu kümnekordselt. Avariipidurdamise hoiatussüsteem paneb ohust märkuandmiseks vilkuma piduri- ja ohutuled.

LISAVARUSTUS

Hyundai i30 universaalmudeli põhivarustus on mitmekülgne ja rikkalik. Kui aga soovite siiski lisada autole midagi, mis eristaks selle välimust teistest või teeks selle kasutamise just Teile käepärasemaks, pakub Hyundai laia valikut lisavarustust. Selle abil saate teha oma auto veelgi mugavamaks, turvalisemaks, käepärasemaks ning stiilsemaks. Hyundai originaallisavarustus vastab nii tehase kvaliteedistandardeile kui ka Teie nõudmistele toodete töökindluse ja kvaliteedi osas. Algupärase lisavarustuse puhul on pööratud tähelepanu sellelegi, et iga lisatav element sobiks kokku auto materjalide ja värvilahendusega. Küsige lisateavet edasimüüjalt või Hyundai margiteenindusest.

i30_Wagon_Front_940

Stiilielemendid

Nii auto ukseläved kui ka tagumise kaitseraua pealispind oleks hea katta kaitsekilede või iluliistudega. Need kaitsevad värvkatet ja hoiavad ära kriimustused igapäevaselt kõige enam kasutatavates kohtades. Ka küljepeeglid võiks katta eemaldatavate katetega, et teelt lendavad kivikesed neid ei vigastaks. Jalaruumi valgustuskomplekt loob hubasema meeleolu ja annab salongile lõpuni viimistletud ilme.

i30_wagon_A6450ADE00_IM_entry_guards_300x225 (1)
Läveliistude komplekt
A6450ADE00
i30_wagon_A6271ADE00ST_side_trim_lines_300x225
Dekoratiivsete küljeliistude komplekt
A6271ADE00ST
i30_wagon_A6431ADE00ST_IM_door_mirror_caps_300x225
Küljepeeglite kaitsekatted
A6431ADE00ST

Kaitsevarustus

Kaitske oma auto sisemust mustuse, pori, vee, lörtsi, teesoola ja tolmu eest. Tekstiilmatid, millele on tikitud mudeli nimi, ühtaegu nii kaitsevad salongi kui ka parandavad selle üldilmet. Võite valida ka igaks ilmaks sobivad kummimatid. Õiges mõõdus ja sobiva kujuga matte on lihtne puhastamiseks kohalt eemaldada. Pakiruumi kaitseb määrdumise, niiskuse ja kriimustuste eest praktiline kõrge servaga põrandamatt.

i30_wagon_A6143ADE00_textile_floormats_velour_300x225
Tekstiilmattide komplekt, veluur
A6143ADE00
i30_wgn_A6122ADE10_turnk-liner_300x225
Kõrgete servadega pakiruumi matt
A6122ADE10
i30_wagon_A6120ADE50_bumper_flap_for_trunk_mat_300x225
Riidest kaitseraua kate tekstiilmati juurde
A6120ADE50

 

Transportimisvarustus

i30 universaalmudeli jaoks on saadaval mitmeid erinevaid auto külge kinnitatavaid raame ja hoidjaid, mille abil spordi- ja harrastusvahendite, näiteks jalgrataste, lumelaudade või suuski täis laotud katusekasti transport käib lihtsalt ja vaevatult. Ka lemmikloomade sõidutamine autos on mugav ja ohutu tänu spetsiaalsele pakiruumi eraldusvõrele.

i30 universaalmudeli katusel veetava pagasi suurim lubatud mass on 80 kg, piduriteta järelhaagise suurim lubatud mass 600–650 kg ning piduritega järelhaagise suurim lubatud mass 1200, 1300, 1400 või 1500 kg, sõltuvalt mudeliversioonist ja mootorist.

i30_wagon_A6210ADE10AL_roof_rack_aluminium_300x225
Risttalad katusele,
alumiinium A6210ADE10AL
i30_wagon_A6281ADE11_towbar_horizontal_detachable_300x225Eemaldatav veokonks koos 13-klemmise juhtmekomplektiga
A6281ADE11 ja A6261ADE00CP
i30_wgn_-A6150ADE11_Cargo_separator_lowerframe_300x225
Pakiruumi eraldusvõre,
üla- ja alaosa
A6150ADE11, A6151ADE11

Mugavusvarustus

Peatugede külge saab kinnitada nii tagaistujate meelt lahutava tahvelarvuti kui ka riidepuu, millel rõivad säilitavad oma esindusliku väljanägemise reisi lõpuni.

 

Turvavarustus

Kõigis Hyundai sõiduautodes on tagaistme küljes ISOFIX-kinnitused laste turvatoolide paigaldamiseks ning saadaval on ka valik turvatoole eri vanuses lastele.

i30_wagon_99603ADE00_parkkitutka_taka_300x225 Parkimisandurid ette ja/või taha.
Takistusele lähenemise eest hoiatab helisignaal.
Parkimisandurid (turbomudelil põhivarustuses)
– ette 99602ADE00
– taha 99603ADE00

 

Rehvid ja veljed

Sõiduauto rehvide turvisemustri väikseim lubatud jääksügavus on seadusega kindlaks määratud. Suverehvidel on see 1,6 mm ja talverehvidel 3,0 mm. Rehvispetsialistid soovitavad aga turvakaalutlustel rehve vahetada juba enne lubatud miinimumväärtusteni kulumist: suverehvid tuleks uutega asendada, kui mustri sügavus on 4 mm ja talverehvid, kui mustri sügavus on 5 mm.

Talverehvide kasutamine on kohustuslik ajavahemikul 1. detsembrist 1. märtsini, naastrehve võib kasutada 15. oktoobrist kuni 31. märtsini või kuni aprilli lõpuni, kui tee- ja ilmaolud seda nõuavad.

i30 Wagon rehvimõõt on 195/65R15

Efektsete valuvelgedega saate anda oma autole väga lihtsalt stiilsema ja isikupärasema ilme.

KÜSIGE LISATEAVET PAKUTAVATE REHVIDE JA VELGEDE KOHTA EDASIMÜÜJALT VÕI HYUNDAI MARGITEENINDUSEST!

 

Vanad rehvid tuleb viia rehvide ringlussevõtu eest hoolitsevasse rehvi- või autofirmasse. Uute rehvide hind sisaldab taaskasutustasu.

 

Puhastamine ja hooldus

Teie Hyundai i30 universaal on projekteeritud ja valmistatud nii, et see kaitseks Teid ja teisi autos viibijaid ka kõige raskemates sõiduoludes. Niisiis – sujuvaks ja tõrgeteta koostööks – peate ka ise oma auto eest hästi hoolt kandma. Järgides korralise hoolduse graafikut, võite kindel olla, et auto püsib heas sõidukorras ega valmista Teile ootamatuid ja ebameeldivaid üllatusi.

Hyundai i30 universaal peab läbima korralise hoolduse vähemalt iga 12 kuu või iga 30 000 km läbimise järel, lähtudes sellest, kumb neist täitub varem.
Hyundai i30 GDI Turbo universaal peab läbima korralise hoolduse vähemalt iga 12 kuu või iga 15 000 km läbimise järel, lähtudes sellest, kumb neist täitub varem.

Ka auto omaniku poolt läbiviidav hooldus on tähtis. Näiteks tuleks regulaarselt kontrollida auto tulede töökorda, rehvirõhke ning mootori õlitaset. Lisaks tuleks autot sageli pesta ning vähemalt kevadel ja sügisel ka põhjalikult vahatada. Samal ajal oleks hea üle kontrollida, ega värvkattele pole tekkinud mingeid kahjustusi – ning kriimustuste avastamisel need kohe ka ära parandada. Tähtis on ka esiklaasi sisepind puhas hoida.

Hyundai_touch_up_paints_300x225 hoiva_Glasscoat_300x225 Hyundai margiteenindusest saate nii asjatundlikku abi kui ka vajalikke puhastusaineid ja -vahendeid.