Hyundai KONA: jõulise iseloomuga tõeline linnamaastur

 

 

Uhiuuel KONA-l on jõulise välimuse all tipptehnoloogia. Esimene Hyundai, mille uus esiklaasinäidik on teravam kui konkurentidel. See toetab juhi turvalist liiklemist, sest sõiduinfo projitseeritakse otse esiklaasile, kust juht saab neid, teelt pilku tõstmata, lugeda. Uhiuus Kona aitab Hyundail saavutada eesmärki – olla 2021. aastal juhtiv Aasia autotööstuse bränd Euroopas.

 

Sina sõidad sellega. Sina muudad selle eriliseks. Uhiuus Hyundai KONA

  • Uhiuus KONA toetub Hyundai Motori maasturite usaldusväärsusele, kasutades kaubamärgi veetluse tõstmiseks, uute klientideni jõudmiseks ning 2021. aastaks Euroopas juhtivaks Aasia päritoluga autoettevõtteks saamiseks edumeelset lähenemist.
  • Uhiuus KONA paistab silma elegantse, eristuva disainiga: täis-LED-esituled, kahevärviline katus ja kümme erilist kerevärvi, mille vahel valida.
  • Värvilised tepingud istmetel ja roolil ning heledad triibud ventilatsiooniavade ümber muudavad KONA sisemuse teiseks nahaks, mis kaitseb oma omanikku tõrgeteta
  • KONA on tõeline nelikveo, 7DCT ja Hyundai uusimate jõuülekannetega maastur: saadaval on nii turboülelaaduriga bensiinimootorid kui ka uusima põlvkonna diiseltehnoloogia
  • Uus – ja Hyundai esimene – kombineeritud esiklaasiekraan oma klassi parima eredusega näitab vajalikku teavet sõidu kohta otse juhi nägemisvälja
  • Audio kuvamine, mis on veel üks Hyundai esimesi, pakub ühendusi, mis lasevad sõitjail kasutada seitsmetollisel ekraanil Apple CarPlay ja Android Auto funktsioone
  • Uus tipptasemega helisüsteem Krellilt toob oma kaheksa kõlari ja võimendiga kõigi sõitjateni kontserdisaali kvaliteediga helid
  • KONA pakub mitmeid aktiivseid turvameetmeid, sealhulgas autonoomset hädapidurdust, mis tuvastab jalakäijaid

Stiilne, konkreetne välimus

Uhiuue KONA välimus on väljendusrikas ja võimas, võttes omaks Hyundai Motori uue perekonna identiteedi, kaskaadina langeva iluvõre. Uued, kahe projektoriga esituled täiendavad visuaalset efekti: LED-päevatuled asuvad LED-esitulede kohal. Eesotsas asuvad eraldatud tuled annavad oma elegantsete, selgete joontega edasi enesekindlat, edumeelset välimust. Selgejooneline esi- ja tagaots on veelgi rõhutatud auto laiusega ja selle volüümika, agressiivse keredisainiga. KONA kahevärviline katus ja kümme iselaadset kerevärvi pakuvad peaaegu igaühe stiili jaoks sobiva kombinatsiooni.

Elegantselt kujundatud sisemus

Salongis hakkavad silma armatuurlaua siledad pinnad, mis muudavad selle meeleliselt kauniks ja peeneks, ning tumedaks värvitud osad esindavad tehnoloogilist ja jõulist poolt. Seda täiendavad märkimisväärne ruumikus ja nähtavus. Peene salongi kujundamise juurde käinud täiustamist ja tähelepanu detailidele on näha aktsentvärvide ja sobituvate istme- ja roolitepingute valikust.

 

Esiklaasiekraan ja erinevad ühenduvused

Hyundai kasutab KONA puhul esmakordselt esiklaasiekraani, mis kuvab olulise teabe sõidu kohta täpselt juhi nägemisvälja. Oma klassi parim eredus ja kaheksatolline kujutis tagavad ideaalse nähtavuse päevavalguses, lisaks laseb see juhil teele keskendudes seda teavet ka kiiremini töödelda.

Uhiuus KONA on veelgi meeldivam tänu oma paljudele nutiseadmete ühendustele. Lisavarustuses olev kaheksatolline pardaarvuti ühendab kõik navigeerimise, meediakanalite ja ühenduvuse funktsioonid, toetades nii Apple CarPlay kui ka Android Auto funktsioone. Süsteemiga on kaasas seitsmeaastane tasuta liitumine Live-teenustega, mis pakuvad reaalajas uuendatavat infot: ilm, liiklus, kiiruskaamerad ja netiotsingud huviväärsuste jaoks.

KONA puhul on Hyundai esmakordselt kasutanud ka audio kuvamist (Display Audio): sõitjad saavad oma nutitelefoni sisu saata Apple CarPlay ja Android Auto kaudu süsteemi seitsmetollisele ekraanile. Selle funktsiooniga saavad nad kasutada telefoni sisseehitatud navigeerimisvõimalusi, teha kõnesid, dikteerida sõnumeid või kuulata oma lemmikmuusikat. Algtaseme klientidele tagab süsteem kättesaadavama ühenduvuse.

Lisavarustuses on juhtmevaba induktiivne mobiiltelefonide laadimisalus (standardne Qi), mis laseb sõitjail mugavalt liikvel olles oma nutitelefone laadida.

Uhiuuel KONA-l on mitmeid väiksemaid turboülelaaduriga mootoreid, mis suurendavad tõhusust ning sõidudünaamikat. Sellest valikust leiab täiusliku variandi iga elustiili jaoks: nii klientidele, kes soovivad sõita mägiteedel, kui ka neile, kes liuglevad läbi kesklinna. Uhiuus KONA on tõeline maastur, mis pakub lisavarustusena nelikvedu ning sujuvalt toimivat ja tõhusat seitsmekäigulist topeltsiduriga käigukasti (7DCT).

Uued väiksemad 1,0 T-GDI ja 1,6 T-GDI bensiinimootorid

Hyundais arendatud väiksem 1,6 T-GDI neljasilindriline turbobensiinimootor võimsusega 177 PS (130 kW) ja pöördemomendiga 265 Nm saab hästi hakkama linnakeskkonnas ega karda ka maapiirkondade seiklusi: 100 km/h jõutakse vaid 7,9 sekundiga. KONA-l on Hyundai Motori hiljuti välja töötatud kompaktne nelikvedu ja sujuva käiguvahetusega 7DCT.

Veelgi suuremat ökonoomsust otsivad juhid võivad valida 1,0-liitrise T-GDI 3-silindrilise turboülelaaduriga bensiinimootori näitajatega 120 PS (88 kW) ja 172 Nm. Elektrooniliselt kontrollitud piirdeklapiga aktivaator koos turboülelaaduriga suurendavad kütuse tõhusat kasutamist, vähendades pumpamise kadusid ning parandades samas klapi tööd ja pöördemomenti madalatel pööretel. Seadmel on kuue auguga GDI-pihusti, mis on tavapärasest kõrgema rõhu all (200 baari), tagades nii puhta põlemise kui ka suurendades kütuse ökonoomset kasutamist ja vähendades heitgaase. See mootor tuleb koos esiveo ja 6MT-ga.

Uus U 1,6 diisel

Aasta jooksul pärast väljalaskmist lisatakse KONA jõuülekannete hulka hiljuti välja töötatud tõhus 1,6-liitrine neljasilindriline turboülelaaduriga diiselmootor, mis on saadaval kahe võimsusega. Tavaline 115 PS (85 kW) (esialgne) versioon 6MT ja esiveoga. Võimsam diiselversioon on näitajatega 136 PS (100 kW) (esialgne) ja 320 Nm kombineerituna 7DCT-ga ning kas nelikveo või esiveoga.

7-käiguline topeltsiduriga käigukast

Kombineerides automaatse ja manuaalse käigukasti eelised, tutvustas Hyundai Motor 2015. aastal oma esimest 7-käigulist topeltsiduriga käigukasti. 7DCT vähendab kütusekulu ja CO2-heitkoguseid tavalise kuuekäigulise automaatkäigukastiga võrreldes kuni 20% ja samas suureneb kiirendusvõime kuni 10%.

7DCT koosneb kahest kuivast sidurist ja aktivaatorist kummagi siduri jaoks. Mootori võimsus jaguneb iseseisvalt paaris ja paaritute hammastega hammasajami vahel, nii et juht saab alati panna kõrgema käigu ilma pöördemomendi katkestuseta. Optimeeritud reageerimiseks on paigaldatud mootorajamiga aktivaator ning välised amortisaatorid vähendavad sõidu ajal müra, vibratsiooni ja jäikust.

Koos 7-käigulise topeltsiduriga käigukastiga on uhiuus KONA saadaval kahes versioonis: tavaline ja sport. Sportmudelil on teistmoodi käiguvahetusmuster: enne vahetamist hoitakse hammasrattaid kauem kinni.

Vaata tehnilisi andmeid

Võtke minuga ühendust kui KONA on proovisõiduks saadaval